شمانیوز
شما نیوز

نماینده مجلس:

استیضاح کنندگان مستندات قوی مبنی بر سوء عملکرد وزیر صمت ندارد

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی درخصوص مطرح شدن دوباره استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: بنده سوالات استیضاح کنندگان را بررسی کردم اما مستنداتی مبنی بر سوء عملکرد وزیر صمت، پیدا نکردم.

استیضاح کنندگان مستندات قوی مبنی بر سوء عملکرد وزیر صمت ندارد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: به صورت حضوری با استیضاح کنندگان مذاکره کرده تا ادله دقیق تری از آنها بشنوم و به جمع بندی لازم برسم، اما مستنداتی که دلیل بر سوء عملکرد آقای فاطمی امین باشد، در استدلال های استیضاح کنندگان وجود ندارد.

وی گفت: مشکلات ساختاری و ریشه ای کشور ناشی از ضعف ها و سیاستگذاری ها در سالیان گذشته است و در واقع میراث معیوبی است که از سالیان گذشته برای صنایع به ارث گذاشته شده است و اینکه آیا این وزیر به طور مشخص سوء عملکرد داشته برای بنده اثبات نشده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور در شرایط حساس قرار دارد و فراز و فرودهای مختلفی را پشت سر گذاشته اما مهمترین نکته این است که انگیزه نظارت باید اصلاح باشد، اگر چنین انگیزه ای برای نظارت وجود نداشته باشد حتی اگر اقدامات نمایندگان در چارچوب اختیارات قانونی آن ها باشد اثر معکوس خواهد داشت و به ضرر کشور خواهد بود.

وی بیان داشت: فاصله ای بین مجلس و دولت وجود ندارد و نیت همه خدمت به مردم است و هرگونه نقدی که در حوزه نظارتی مجلس انجام می شود به طور قطع در راستای اصلاح امور مردم است.

نقدعلی با بیان اینکه این نقدها پیام دوگانگی و رقابت ناسالم و تهدید دولت نیستف بلکه در راستای تسهیل امور است، گفت: لایحه افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با جدیت مجلس پیگیری شد، هرکجا که دولت نیازمند راهکار قانونی باشدف مجلس نیز همکاری می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied