شمانیوز
شما نیوز

کیش/

معرفی آخرین دستاوردهای مالی و سرمایه گذاری در نمایشگاه کیش اینوکس

برگزاری نمایشگاه "کیش اینوکس2022" و نشست های جانبی علاوه بر کسب دستاوردهایی در حوزه های مالی، پولی و سرمایه‌گذاری در طرح های اقتصادی کشور، سبب رونق گردشگری جزیره کیش شد.

معرفی آخرین دستاوردهای مالی و سرمایه گذاری در نمایشگاه کیش اینوکس

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی، با حضور تعداد 250 شرکت و بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی و دولتی در طول 4 روز برگزاری این رویداد در مرکز نمایشگاه های بین‌المللی کیش؛ آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها در صنعت مالی، پولی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در طرح های توجیه‌پذیر اقتصادی کشور در معرض دید عموم علاقمندان و فعالان این عرصه قرار گرفت.

رونمایی از سامانه پنجره واحد منطقه آزاد کیش در نمایشگاه کیش اینوکس از دیگر اقدامات موثر در این زمینه بود که مورد توجه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.

همچنین تشکیل پاویون معرفی طرح‌های دانش‌بنیان سراسر کشور با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و انعقاد تفاهم‌نامه تأمین مالی برای 12 طرح توسط سرمایه‌گذاران از دیگر دستاوردهای برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس بود.

بر اساس این گزارش، برگزاری نمایشگاه و تعداد 34 نشست‌ تخصصی و همایش‌های جانبی با موضوعات روز اقتصادی کشور توسط سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی با مشارکت بیش از 5 هزار نفر برگزار شد.

نشست های تخصصی با موضوعاتی نظیر دیپلماسی اقتصادی، الگوی مطلوب حکمرانی اقتصادی، معرفی ریال دیجیتال بانک مرکزی، معرفی سند باکس رگولاتوری شرکت ملی انفورماتیک، فرصت‌های پیش رو در دنیای NFT ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر الگوی شهر هوشمند، اقتصاد دیجیتال، نهادهای مالی و پولی آفشور توسعه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه، تأمین مالی از طریق سیستم بانکی و بازار سرمایه، آخرین تحولات صنعت بیمه، بررسی مزیت‌های قانون جهش دانش‌بنیان و تأمین مالی این حوزه از طریق بازار سرمایه از جمله نشست های جانبی بودند که در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

 بیش از 150 نفر از مسئولان اقتصادی کشور، کارشناسان ارشد اقتصادی، اساتید دانشگاه، صاحب ‌نظران، متخصصان و سخنرانان در این نشست ها حضور داشتند.

شایان ذکر است بیش از 150 خبرنگار از رسانه‌های داخلی و خارجی با پوشش رسانه ای نمایشگاه کیش اینوکس و بازتاب خبری آن در سطح گسترده از دیگر شاخصه‌های این رویداد محسوب می شود.

حضور نمایندگان کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، استانداران، مدیران و مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان خصوصی‌سازی، مدیران عامل بانک‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه و طیف وسیعی از دست‌اندرکاران اقتصادی کشور زمینه‌ساز تشکیل جلسات تخصصی و هم‌افزایی در رفع چالش‌ها و موانع و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود اقتصادی کشور در نمایشگاه کیش اینوکس را فراهم کرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied