شمانیوز
شما نیوز

کیش/

بازدید مهدی کشاورز از روند برنامه ریزی و اقدامات انجام شده در کنگره معبرعشق

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم بر لزوم اهمیت تدوین نقشه راه و برنامه جامع جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این کنگره و اجتناب از فعالیت های جزیره ای اشاره کرد.

بازدید مهدی کشاورز از روند برنامه ریزی و اقدامات انجام شده در کنگره معبرعشق

مهدی کشاورز رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره معبرعشق در نشستی صمیمانه با عوامل اجرایی کنگره که شامگاه جمعه ششم مهر در فرهنگسرای سعدی برگزار شد بر تداوم اجرای این برنامه در سال های آینده تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدای غواص یکی از اقدامات ارزشمند در جزیره کیش است و باید بسترهای لازم برای آگاهی بخشی به عموم جوانان این منطقه فراهم شود.

سردار حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: با برگزاری رویداد های بزرگ در جزیره کیش می توان نقش اثر گذاری در سطح منطقه ای و ملی ایفا کرد و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

محسن نظرپور نایب‌رئیس کنگره معبر عشق گفت: فعالیت های برگزاری این کنگره از 6 ماه گذشته با همکاری جمعی از اصحاب رسانه و حمایت های مادی و معنویی بخش خصوصی آغاز شده است.

وی، افزود: اساتید مطرح خوشنویسی و هنرمندان محبوب ملی از جمله افرادی هستند که در اختتامیه این کنگره حضور خواهند یافت.

بهرام‌عرب‌وند، دبیر اجرایی کنگره معبرعشق با بیان این مطلب که رسانه‌های کیش، متولی اصلی برگزاری کنگره یادواره شهدای غواص هستند، گفت: در این کنگره، چندین جشنواره‌ فرهنگی و هنری در حال برگزاری است.

عرب‌وند در رابطه با برگزاری جشنواره‌های ادبی، رسانه، عکس‌خلاق، فیلم و پوستر، گفت: غرق ادوات جنگی در سایت غواصی و بازدید از زیر آب، ایجاد سایت دائمی و موزه ساحلی غواصی از جمله طرح های در نظر گرفته شده در این کنگره  است.

محمد نیکجو، سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: با بهره گیری از ظرفیت های موجود و ارتباط با سایر حوزه های مرتبط، تاثیرگذاری آن در سطح ملی نمود پیدا می کند که در همین خصوص می توان به برنامه هایی از جمله شب خاطره، روایت حبیب و اجرای تئاتر به عنوان برنامه های جانبی کنگره اشاره کرد.

نیکجو با بیان این که هنر بهترین ابزار برای معرفی ارزش های والای انسانی و اعتقادی است، خاطر نشان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های هنری کشور در حوزه موسیقی، تئاتر و ادبیات تلاش می کنیم برنامه های فاخر و در شان شهدای غواص و در راستای جلب رضایتمندی مخاطبان برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: رویکرد جدید در برگزاری برنامه های دفاع مقدس، نوآوری و جلب توجه مخاطبان و نسل های جوان در اولویت برنامه های معبر عشق است

عالمه خسروی رییس کمیته بانوان کنگره، اظهار داشت: استقبال از خانواده‌های شهدای غواص، نشست خاطره‌گویی و ثبت آنها، برگزاری مسابقات دانش‌آموزی با داوری شهدخت پورابراهیم مسوول پروژه نقش زنان در دفاع مقدس از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این رویداد است.

شایان ذکر است در برگزاری نشست صمیمی مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه با عوامل اجرایی کنگره سراسری معبر عشق، احکام دبیران جشنواره‌های این کنگره اهداء شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied