شمانیوز
شما نیوز

پتروشیمی جم/

حضور هدفمند شرکت پتروشیمی جم در ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K2022 آلمان

پتروشیمی جم با حضور مدیرعامل به همراه تیم اعزامی و شرکت‌های زیرمجموعه، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید الفین در جهان، در ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K2022 دوﺳﻠﺪورف آﻟﻤﺎن حضور پررنگی داشت.

حضور هدفمند شرکت پتروشیمی جم در ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K2022 آلمان

در این ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه جلسات و مذاکرات مختلفی توسط مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در حوزه‌ی تامین و تدارکات کالاهای موردنیاز و محصولات شیمیایی و کاتالیست ها، بازاریابی و فروش و جهت ورود به بازارهای جدید، و همچنین پیگیری توسعه پروژه های در دست اقدام برگزار شد.

ﺣﻀﻮر در این رویداد دﺳـﺘﺎوردﻫﺎی ﺑﺴـﻴﺎری در زمینه‌های مختلف ﺑﺮای پتروشیمی جم داشته و توافقات اولیه خیلی خوبی نیز صورت گرفت.

غرفه پتروشیمی جم در سالن اصلی نمایشگاه K2022 و در کنار شرکت‌های بزرگ پتروشیمی جهان از جمله شرکت BASF در سالن اصلی نمایشگاه آلمان قرار داشت.

گفتنی است KShow ﺑﺰرگ‌ترﻳﻦ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه ﭘﻼﺳﺘﻴک و ﭘﺘﺮوشیمی ﺟﻬﺎن است که به عنوان یک ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه تجاری پیشرو و مهم‌ترین ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه ﺻﻨﻌﺖ ﭘﻼﺳﺘﻴک در دنیا ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ می‌ﺷﻮد. این نمایشگاه ﻫﺮ ﺳﻪ ﺳﺎل ﻳﻜﺒﺎر در ماه اﻛﺘﺒﺮ و اﻣﺴﺎل نیز از ۱۹ ﺗﺎ ۲۷ اﻛﺘﺒﺮ ۲۰۲۲ (۲۷ مهر تا ۵ آبان ۱۴۰۱) ﺑﻪ ﻣﺪت ﻫﺸـﺖ روز در ﺷﻬﺮ دوﺳـﻠﺪورف آﻟﻤﺎن ﺑﺮﮔﺰار شد.

ﭘﺘﺮوﺷﻴﻤﻲ ﺟﻢ ﺑﺎ ﺷﻌﺎر «نوآوری، ﺧﻼﻗﻴﺖ و راه‌ﺣﻞ ﭘﺎﻳﺪار» در ﺳﺎﻟﻦ 5 ﻏﺮﻓﻪ C22 ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K2022 ﺣﻀﻮر یافت و میزبان و پذیرای جمع زیادی از بازدیدکنندگان و ویزیتورهایی بود که در این نمایشگاه تخصصی شرکت داشتند.

 

روابط عمومی پتروشیمی جم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی