شمانیوز
شما نیوز

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

رویکردهای نویدبخش خودروسازان در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشاهده دستاوردهای تولید و خودکفایی، این پیام را به همراه دارد که تلاش‌های ارزنده‌ای در مجموعه صنعت خودرو کشور انجام شده و قطعا نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودرو، فرصت مغتنمی برای نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت کشور در حوزه داخلی‌سازی قطعات، قطع وابستگی و کاهش ارزبری در شرایط تحریم خواهد بود.

رویکردهای نویدبخش خودروسازان در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان

علی‌اکبر کریمی، در حاشیه اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه های خودرو، از گام‌های بلند صنعت خودرو در راستای ارتقای سطح فناوری، توسعه تکنولوژیکی و‌ همچنین تولید برخی قطعات پیشرفته تمجید کرد و گفت: صنعت خودرو ایران در تولید برخی از قطعات همگام با تکنولوژی روز دنیا در حال حرکت است و تلاش‌های ساپکو و قطعه‌سازان در راستای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان، نویدبخش سهولت تولید محصولات جدید در گروه صنعتی ایران خودرو و آینده روشن صنعت خودروی ایران خواهد بود.

نماینده مردم اراک وجود هزاران قطعه‌ساز در کشور را ظرفیت عظیمی در زمینه صادرات به ویژه در بازارهای روسیه، آسیای میانه و قفقاز دانست.

کریمی انعقاد قراردهای بین‌المللی در اوراسیا و شانگهای را فرصتی مغتنم و طلایی در زمینه توسعه همکاری‌های صنعتی ‌و ایجاد بازارهای صادراتی ارزیابی کرد که باید در راستای افزایش کیفیت، تنوع محصول و جلب رضایت مشتری به کار گرفته شود.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و‌ مجموعه های خودرو عصر پنج‌شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ به  کار خود پایان داد.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied