شمانیوز
شما نیوز

در حاشیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری؛

مدیرعامل گروه بهمن از رونمایی اتوبوس برقی خبر داد

مدیرعامل گروه بهمن از رونمایی اتوبوس برقی در آینده نزدیک خبر داد.

مدیرعامل گروه بهمن از رونمایی اتوبوس برقی خبر داد

مدیران عامل گروه بهمن در نشست خبری در حاشیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهری از اقدامات این گروه در توسعه حمل و نقل شهری گفتند.

مدیران عامل شرکت‌‎های تابعه این گروه از طراحی و تولید اتوبوس ۱۲ متری،‌ اتوبوس برقی‌،‌ موتور سیکلت برقی و خودروهای مدرن تجاری خبر دادند.

علیمرادلو از توانمندی‌های بهمن برای نوسازی ناوگان شهری و تجاری گفت.

بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در این نشست خبری گفت:‌ به عنوان کسی که سال‌ها در صنعت خودرو و حمل و نقل عمومی سابقه فعالیت دارم، ون را برای حمل و نقل درون شهری مناسب نمی‌دانم. طراحی وسیله حمل و نقل عمومی باید بگونه‌ای باشد که قابلیت استفاده مسافر ایستاده را هم داشته باشد.

وی سپس با اشاره به رونمایی از مینی‌ون رونمایی شده در این نمایشگاه گفت: این مینی‌ون برای استفاده کودکان و حمل و نقل دانش آموزان مناسب است.

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به برنامه‌های فروش ایندرودز گفت:‌ برای محصولاتی مشابه اینرودز با چند بانک در حال مذاکره هستیم که تسهیلاتی برای خرید این محصولات اختصاص دهند.

علیمرادلو با اشاره به ظرفیت‌های گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور گفت:‌ شرکت اسنا خط تولید اتوبوس دوازده متری را راه اندازی کرده است و البته اتوبوس ۱۸متری نیز با مشخصات ویژه‌ای تولید خواهد شد.

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به اقدامات گروه بهمن برای تولید اتوبوس برقی گفت: اتوبوس برقی گروه بهمن به زودی رونمایی خواهد شد. البته اتوبوس برقی گروه بهمن تنها جنبه نمایشگاهی ندارد و می‌تواند در خیابان حرکت کند. وی در همین رابطه افزود: کار ما تولید اتوبوس است و سیستم‌هی شارژ این اتوبوس توسط شرکت‌های بسیار توانمند داخلی تولید خواهد شد.

وی با اشاره به توانمندی‌های بهمن دیزل گفت:‌ بهمن دیزل، با تولید فورس با قدرت جلو می‌رود. در سال جاری فورس وارد بازار شده و بازخوردهای خوبی گرفته‌ایم. از کیفیت فورس بیش از انتظار واکنش مثبت گرفته‌ایم.; شناسایی و رفع عیب و تطابق را بخوبی تیم‌های متخصص دنبال می‌کنند.

علیمرادلو با اشاره به اخذ مجوز حمل کالاهای خطرناک برای امپاور گفت: سیستم ADR امپاور برای حمل محصولات خطرناک نصب شده است و تاییدیه استاندارد و پلیس را بدست آورده و این محصول با استاندارد حمل سوخت قابل فروش به همه شرکت‌ های حمل و نقلی قابل عرضه است.

وی در خصوص عمکلرد سیبا موتور گفت:‌ کامیون‌FAW همچنان پردرخواست است. برای افزایش ظرفیت سیبا موتور برنامه ریزی کرده‌ایم. FAW460 و; تایگر وی در حال آماده سازی است و به زودی به بازار معرفی خواهد شد.

خضری: مشکل گواهی اسقاط همچنان ادامه داردحسین خضری، مدیرعامل بهمن دیزل با انتقاد از تداوم مشکلات مربوط به گواهی اسقاط گفت:‌ معضل گواهی اسقاط هنوز حل نشده است. این مساله منجر به خواب خودروها در پارکینگ شده است. جای تعجب است علیرغم آنکه ۸۰ هزار گواهی اسقاط صادر شده است اما همچنان گواهی اسقاط به سختی پیدا می‌شود و بعضا قیمت هر گواهی ۲۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

خضری در خصوص محصولات آینده بهمن دیزل گفت: ساخت‌ فورس ۱۲ تن و کامیون باری ۱۸ یا ۱۹ تن به صورت جدی پیگیری می‌شود.

خضری در خصوص کارآفرینی بهمن دیزل گفت: ۲۸۳۰ نفر نیروی انسانی در بهمن دیزل مشغول به کار هستند. در فروردین۱۴۰۰، این عدد‌۶۳۰ نفر بوده‌ است که به روشنی رشد اشتغالزایی بهمن دیزل به دلیل اجرای برنامه‌های توسعه‌ای را نشان می‌دهد.;وی در خصوص برنامه‌های داخلی سازی بهمن دیزل گفت: وانت کاپرا به صورت پیمانکاری در شرکت بهمن دیزل انجام می‌شود.

بدنه فورس تا شهریور ۱۴۰۱ کامل وارد می‌شد اما اکنون جوشکاری آن در داخل انجام می‌شود. از این پس بدنه فورس ۶ و ۸.۵ تن به صورت کامل وارد نخواهد شد و بیش از ۲۰درصد آن داخلی سازی شده است. در موضوع بدنه امپاور نیز روند داخلی سازی آن شروع شده است و در سه ماهه پایانی سال بدنه این خودرو نیز داخلی سازی می‌شود.

مدیر عامل بهمن دیزل با اعلام خبر اخذ مجوز حمل کالاهای خطرناک برای امپاور گفت: هفته گذشته موفق به اخذ مجوز حمل کالاهای خطرناک از سازمان استاندارد و پلیس راهور شدیم.

هاشمی: آمادگی داریم تمام نیازهای اتوبوس‌های شهری کشور را تامین کنیم.

جلیل هاشمی، مدیرعامل اسنا با اشاره به سیاسی شدن حمل و نقل شهری در برخی شهرداری‎‌ها گفت: اسنا و بهمن در یک هم افزایی وارد صنعت اتوبوس سازی شدند. بهمن علاقمند است در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نقش‌آفرینی کند. شرکت اسنا توانایی ساخت اتوبوس ۱۲متری،‌ اتوبوس BRT برای جابجایی مسافر در شهرها را دارد.

وی با اشاره به اشتغالزایی اتوبوس سازی گفت:‌در صنعت اتوبوس سازی بیشترین نرخ اشتغال وجود دارد. آنچه برای ما مهم است بحث مشتریان ماست. مشتریان ما سازمان شهرداری یا وزارت کشور هستند. ما در جلسه اخیر خود با مجلس اعلام کردیم در صنعت اتوبوس سازی باید با تضمین خرید اقدام کرد.

وی با اشاره به بازدید رییس شورای شهر تهران از غرفه گروه بهمن گفت: از ابتدای حضور تیم جدید در شهرداری تهران ما بارها اعلام آمادگی کرده‌ایم. ما آماده‌ایم هر آنچه نیاز کشور است را تولید و تامین کنیم ولی مشکل جایی است که حرف و تصمیم مسوولان متفاوت است.

هاشمی در همین رابطه گفت: ما گله داریم! آیا مدیران شهری متناسب با تولید کنندگان اتوبوس و مردم حرکت می‌کنند؟ ما می‌گوییم شما چطور اینقدر اصرار بر واردات اتوبوس دست دوم دارید؟ مگر به وارد کنندگان خارجی پول نمی‌دهید؟ ما این امکان را داریم هرآنچه که اتوبوس نیاز باشد ما تامین کنیم.

حق‌بر: محصولات جدیدی را به بازار معرفی خواهیم کردبهزاد حق‌بر مدیرعامل سیبا موتور از برنامه‌های این شرکت برای تولید محصولات جدید گفت.

وی در همین رابطه افزود: سیبا موتور ۲.۵برابر عملکرد خود را طی یک سال بهبود بخشیده است. دو محصول ۴۶۰ و ۵۵۰ این شرکت مراحل پایانی تولید را می‌گذراند و و امیدواریم سال بعد این محصولات وارد بازار گردد و علاوه بر آن روی کامیونت ها متمرکز شدیم و امیدوارم با الزامات استاندارد ۸۵ گانه بتوانیم وارد بازار شویم.

موسوی: ایران دوچرخ اولین تولید کننده موتورسیکلت برقی در ایران است.

مهندس آرمان موسوی، مدیرعامل ایران دوچرخ با تاکید بر مشتری مداری این شرکت گفت: ایران دوچرخ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ بیش از ۳برابر نیروی انسانی دارد.

وی در خصوص بازار رقابتی تولید موتورسیکلت گفت: بازار موتورسیکلت با حضور ۴۳ شرکت بسیار رقابتی است. ایران دوچرخ قدیمی‌ترین تولید کننده موتور سیکلت در ایران بوده و اکنون نیز اولین تولید کننده موتورسیکلت برقی است.

وی در همین رابطه افزود: چهار موتور سیکلت برقی جدید در مراحل اخذ تاییدیه هستند و به زودی اینها رونمایی خواهند شد.

موسوی با اشاره به رونمایی از موتورهای چهارچرخ در نمایشگاه گفت:‌خودروهای چهارچرخ را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتیم که تا پایان سال مدل های جدید آن عرضه خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied