شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم "شهریما"

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم "شهریما" خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم "شهریما"

افشار فتح‌الهی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه رویدادی مردمی و ملی می باشد که با حضور فعالان گردشگری، اقتصادی و کنشگران اجتماعی و جامعه محلی برای اهدافیچندگانه طراحی شده است.

وی ادامه داد: از اهداف کلان این نمایشگاه می توان به جذب سرمایه، شبکه سازی، توانمندسازی، نوآوری اجتماعی و امادگی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی اشاره کرد.

به گفته فتح الهی نمایشگاه شهریما از ۲۹ آبان ماه الی ۸ آذرماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و جشنواره استانی تئاتر در قشم برگزار می شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقارن برگزاری این نمایشگاه با آغاز فصل گردشگری در جنوب کشور و همچنین برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال از دیگر نکات مثبت برشمرد.

وی در خصوص گستره حضور غرفه‌ها در "شهریما" اظهار داشت: صنایع دستی و کسب کارهای محلی، تشکل‌های صنفی و مردمی، دانشگاه ها و مراکز علمی، استارتاپ‌ها، انتشارات و تولیدات فرهنگی، فرصت‌های سرمایه گذاری، غذا و نوشیدنی از جمله مهمترین غرفه‌های برپاشده در این نمایشگاه خواهند بود.

به گفته فتح الهی، موسیقی محلی و آیینی، باززنده‌سازی آیین‌های محلی، کارگاه‌های آموزش تجربی، نمایش خیابانی، پخش زنده مسابقات جام جهانی، ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری و ارائه پروژه‌های مهم پیشرفت محلی نیز از مهمترین رویدادهای این نمایشگاه هستند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied