شمانیوز
شما نیوز

در مهر ماه سال جاری رقم خورد/

شناسایی درآمد قابل توجه صدور بیمه نامه در بیمه ملت

مرور کارنامه بیمه ملت در شش ماهه نخست سال جاری عملکردی حاکی از افزایش درآمد حق بیمه است که با ترکیب بهینه پرتفوی همراه بوده است.

شناسایی درآمد قابل توجه صدور بیمه نامه در بیمه ملت

شرکت بیمه ملت از عملکرد نیمه نخست خود در سال 1401 گزارش داد.

این شرکت بیمه ای تا پایان شهریور ماه سود خالصی معادل 52 میلیارد تومان شناسایی کرد که 14 میلیارد تومان آن در بهار و 38 میلیارد تومان در فصل تابستان (171 درصد رشد نسبت به بهار) شناسایی شده است.

لازم بذکر است، درآمد حق بیمه ناخالص افزایش 54 درصدی نسبت به دوره 6 ماهه منتهی به شهریور 1400 را شاهد بود.

این گزارش حاکی است، میانگین درآمدهای بیمه ای شرکت افزایش 31 درصدی داشت.

بیمه ملت

در بحث درآمد ناشی از صدور بیمه نامه نیز بیمه ملت در مهر ماه 489 میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به ماه های قبل در سال جاری با افزایش قابل توجهی همراه شده است؛ به این ترتیب تا پایان مهر ماه سال جاری این شرکت موفق به شناسایی 1.692 میلیارد تومان درآمد شد که مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل حاکی از رشد 14 درصدی درآمد حق بیمه در دوره مورد بررسی است.

نگاهی به سبد پرتفوی بیمه ملت در بازه زمانی یاد شده نشان می دهد، با مدیریت ریسک مناسب سهم رشته های بیمه شخص ثالث خودرو و درمان کمتر از ۵۰ درصد پرتفوی را شامل شده اند.

به نظر می رسد، بیمه ملت با بنیه مالی و فنی مطلوب و هدف گذاری های جدید در دوره مدیریتی اخیر می تواند تا پایان سال به اهداف تعیین شده دست یاید و نقطه های هدف گذاری شده را محقق کند.

بیمه ملت

ریسک نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied