شمانیوز
شما نیوز

بیمه دانا/

برگزاری دوره آموزشی بیمه‌های مهندسیِ شعب استان گلستان

کارکنان و نمایندگان شعب استان گلستان با حضور در دوره آموزش بیمه‌های مهندسی، با نحوه صدور و پرداخت خسارت در این رشته بیمه‌ای آشنا شدند.

برگزاری دوره آموزشی بیمه‌های مهندسیِ شعب استان گلستان

محسن میرحسینی نژاد رئیس شعبه گرگان اعلام کرد: دوره آموزشی یک‌روزه با حضور آقای کوهستانی، مدرس بیمه‌های مهندسی برای کارکنان و نمایندگان شعب گرگان، گنبد و بهشهر در محل سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان و به میزبانی شعبه گرگان برگزار شد.

میرحسینی‌نژاد در آغاز این دوره آموزشی، ضمن خوشامدگویی به حاضرین، گفت: این شعبه با توجه به اهمیت انواع بیمه‌ها به ویژه بیمه مهندسی در کاهش ریسک‌های فضای کسب‌و‌کار، امنیت و پایداری فعالیت‌های مختلف تجاری، خدماتی، اقتصادی و گسترش فعالیت‌های عمرانی و صنعتی در کشور و نیز نقش بیمه‌های مهندسی در تضمین سرمایه بخش عمومی، خصوصی و رونق چرخه اقتصادی، تصمیم به برگزاری دوره آموزشی بیمه‌های مهندسی ( از صدور تا خسارت) گرفت.

گفتنی است: کوهستانی مدرس این دوره، به معرفی انواع بیمه‌های مهندسی و نقش آن در پروژه‌های عمرانی و اصول ارزیابی ریسک، صدور، بازاریابی و خسارت در بخش بیمه‌های مهندسی پرداخت و در پایان این دوره آموزشی به پرسش‌های کارکنان و نمایندگان شعب استان گلستان پاسخ داد.

 

روابط عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied