شمانیوز
شما نیوز

در چهل و هشتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد؛

شعب بیمه رازی شناسنامه‌دار می‌شوند

سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران تاکید کرد: مسئولیت رسیدگی به مطالبات و هماهنگی کلیه امور مناطق با اختیاراتی مشابه مدیر واحد ستادی بر عهده روسای ادارات خواهد بود که این طرح افزایش سرعت پاسخگویی و کاهش هزینه تمام شده یک خدمت است.

شعب بیمه رازی شناسنامه‌دار می‌شوند

چهل و هشتمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی در حالی برگزار شد که در استودیویی متفاوت به فصل سوم رسید.

در قسمت اول فصل سوم این برنامه ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی میزبان حسین پایندانی- سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بود که پایندانی با تاکید بر اینکه در آینده بسیار نزدیک شعب بیمه رازی شناسنامه دار خواهند شد، گفت:  در دوره جدید مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بر اساس کارشناسی صورت گرفته شعب سراسر کشور به سه منطقه تقسیم و هر یک از روسای ادارات شاغل در این مدیریت ، مسئولیت رسیدگی به مطالبات و هماهنگی کلیه امور یکی از این مناطق را با اختیاراتی مشابه مدیر واحد ستادی بر عهده خواهد داشت. هدف از این طرح افزایش سرعت پاسخگویی و کاهش هزینه تمام شده یک خدمت است.

سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران افزود: در راستای ارتقا دانش و تجربه فنی همکاران استانی، با توجه به شرایط هر استان و شعبه ، همکاران به صورت گردشی در حوزه های عملیاتی ، مهارت های جدیدی را تجربه خواهند کرد و از مونوپل شدن امور نزد یک همکار جلوگیری بعمل خواهد آمد.

پایندانی از برگزاری همایش سراسری مدیران و روسای استانی به میزبانی تهران در هفته آینده خبر داد و گفت: این همایش سراسری به صورت کارگروهی برگزار خواهد شد که در این جلسات مطالبات مدیران استانی به صورت دقیق مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

او خود را وام دار سیستم صف و شبکه فروش دانست و تاکید کرد: به شخصه بر این باور هستم که نمایندگان در شرایط فعلی اقتصاد کشور برای فروش حتی یک بیمه نامه شخص ثالث نیز زحمات بسیار زیادی را متحمل می‌شوند.

سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران کاهش دغدغه و هزینه‌های شبکه فروش را اولویت خود بیان کرد و یادآور شد: تمام شعب شرکت تا هفته آینده شناسنامه دار خواهند شد که در این مسیر، اطلاعات همکاران، نمایندگان برتر، عملکرد و … تهیه و به روزانه در اختیار مدیران ستادی و سایر ذینفعان قرار خواهد گرفت تا اشراف اطلاعاتی به شرایط شعب و استان‌‌ها بیش از گذشته وجود داشته باشد.

پایندانی افزود: بنده به حضور و قدرت انجمن‌های صنفی اعتقاد دارم و بر این باورم که حضور انجمن‌ها به شبکه فروش کمک شایانی خواهد کرد، از این رو باید توجه ویژه‌ای به انجمن‌های صنفی شود. این مسائل در حالی مطرح می‌شود که نمایندگان بیمه رازی در برخی از استان‌ها دارای انجمن‌های صنفی نیستند، امید است با برنامه ریزی و حمایت جمعی ، تمام استان‌ها دارای انجمن صنفی شوند.

این مدیر ستادی بیمه رازی خاطرنشان کرد: در مدیریت جدید امور شعب، نمایندگان و کارگزاران سعی خواهد شد بخشی از بازدیدها و نظارت ها بر روی عملکرد شعب به صورت سرزده انجام ‌شود . وی تاکید کرد که انشاا.. در بازه زمانی مشخصی از تمام شعب بازدید صورت گیرد.

سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران تاکید کرد: یکی از تکالیف بسیار مهم به شعب که در هفته‌های آینده ابلاغ خواهد شد آن است که در همه شهرستان کشور حداقل یک نماینده از بیمه رازی وجود داشته باشد، زیرا توزیع و پراکندگی جغرافیایی اصولی نمایندگان در سطح کشور موجب رشد جایگاه برند بیمه رازی و ارائه خدمات به‌روز این شرکت به مشتریان خواهد شد.

پایندانی بیان کرد: برنامه ویژه‌ای برای حضور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی داریم که در کنار آن دو طرح احیا و غربالگری نمایندگان در دستور کار قرار گرفته است. در طرح احیا به دنبال رشد و ارتقا فروش نمایندگانی که درآمد ماهیانه حدود 4.5 میلیون تومان دارند هستیم که به طور حتم حجم قابل توجهی از نمایندگان شرکت را در بر خواهد گرفت.

 

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied