شمانیوز
شما نیوز

نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه سینا

ارتقاء سطح عملکرد و خدمت رسانی بهینه در بیمه سینا مبتنی بر نگاه فناورانه

عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در پیامی، فرا رسیدن نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سینا را تبریک گفت.

ارتقاء سطح عملکرد و خدمت رسانی بهینه در بیمه سینا مبتنی بر نگاه فناورانه

عبداله سلطانی ثانی در پیام تبریک خود به مناسبت 28 آبان ماه سالروز تأسیس بیمه سینا، با قدردانی از همراهی و تلاش تمامی مشتریان، سهامداران، مدیران و کارکنان شرکت، ضمن اشاره به فضای پرشتاب تغییرات تکنولوژیک در صنعت بیمه، ‌بروزرسانی ساختار، ارتقاء سطح عملکرد و خدمت رسانی بهینه مبتنی بر نگاه فناورانه را اولویت و محور فعالیت های شرکت در سال 1402 عنوان کرد.

اعتماد به صنعت بیمه، سرمایه‌ای ارزشمند است که این سرمایه را باید با ارائه خدمات متناسب، همسو با نیاز مشتری و بهره‌مندی از سامانه‌های هوشمند به منظور تسهیل فرآیندها حفظ کرد. بدون شک بزرگترین مزیت و نقطه قوت بیمه سینا داشتن مدیران و کارکنان متخصص، متعهد و با انگیزه‌ای است که در سراسر میهن عزیز اسلامی مشغول خدمت به هموطنان گرامی هستند و این خدمت صادقانه را مایه مباهات و افتخار خود می‌دانند.

پروردگار منان را شاکرم که برای نخستین بار 28 آبان ماه را در کنار خانواده بزرگ بیمه سینا گرامی می‌دارم؛ امید واثق دارم که با همدلی و همت شما عزیزان، بیمه سینا به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه خواهد رسید. بدون شک، موفقیت‌ها و دستاوردهای بیمه سینا در سایه همراهی و همدلی سهامداران، ذی نفعان، مشتریان و ایثار و فداکاری‌های مجموعه کارکنان به دست آمده است که در شرایط سخت و دشوار بر عهد و پیمان خود بر خدمت رسانی به هموطنان باقی ماندند.

قدردان همه این همراهی‌ها و تلاش‌ها هستیم و اطمینان داریم اگر چه مسیر سخت و دشوار است اما همراهی ذینفعان درونی و بیرونی و تلاش و همت والای کارکنان مجموعه، نوید بخش آینده‌ای بهتر و روشن تر است.

اینک در طلیعه شکوهمند نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه سینا ضمن تبریک صمیمانه به همکاران همراه و پرتلاش و همچنین مشتریان معزز و گرانقدر، مطمئن هستم مدیران و کارکنان متعهد و متخصص، در سایه فرامین و رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همدلی، همت و تلاش های مداوم، موجبات ارتقای بیش از پیش بیمه سینا را فراهم آورده و با ارائه خدمات متنوع و نوین به مشتریان گرانقدر، به سهم خود موجبات رشد و توسعه اقتصادی کشور و اشتغال برای جوانان غیور را فراهم آورند. ان شاءالله

 

روابط عمومی بیمه سینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied