شمانیوز
شما نیوز

روز دوشنبه 23 آبان‌ماه صورت گرفت/

دیدار مدیرعامل بیمه دانا با مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران

مدیرعامل بیمه دانا و هیئت‌ همراه‌شان در نشستی مشترک با مدیران ارشد آموزش و پرورش استان مازندران، راه‌های توسعه مناسبات دوجانبه با یکدیگر را بررسی کردند.

دیدار مدیرعامل بیمه دانا با مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران

روز دوشنبه 23 آبان‌ماه سال‌جاری دکتر رضا جعفری و اعضای هیئت همراه در سفر به استان مازندران و شهر ساری در جلسه‌ای که با حضور حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان رفاه این اداره برگزار شد، راه‌های گسترش روابط و توسعه مناسبات دوجانبه را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار دادند.

در این نشست، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن قدردانی از عملکرد بیمه‌ دانا در این استان، بالاخص رئیس و کارکنان شعبه ساری و ارتباط بسیار نزدیک بین طرفین، خواهان استمرار این همکاری و همچنین ادامه قرارداد فعلی و تداوم خدمت‌رسانی مطلوب این شرکت بیمه‌ای به فرهنگیان این استان شد.

دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا نیز طی سخنانی با برشمردن نقش بی‌بدیل معلمان و فرهنگیان در مهندسی سرمایه انسانی و تعلیم و تربیت نسل آینده کشور،  ارائه خدمات مطلوب به معلمان را وظیفه اجتماعی بیمه دانا دانست و خواستار همکاری بیشتر و تجمیع امور بیمه‌ای این بیمه‌گذار نزد بیمه دانا شد.

گفتنی است مدیرعامل بیمه دانا در سفر به استان مازندران، همچنین از درمانگاه فرهنگیان و بیمارستان نیمه‌شعبان ساری نیز بازدید و با اهدای شاخه گل از بیماران و فرهنگیان بستری‌شده در این مراکز درمانی عیادت و برای ایشان آرزوی سلامتی کردند.

 

روابط عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied