شمانیوز
شما نیوز

بانک توسعه تعاون/

پرداخت 7000 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در شعب بانک توسعه تعاون

7000 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در شعب بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.

پرداخت 7000 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در شعب بانک توسعه تعاون

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته اجرای مواد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: رشد متوازن جمعیت و تاکید بر حفظ نسبت جوانی کشور از ضروریات و مبانی رشد و توسعه فراگیر جامعه است.

رییس کمیته حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بانک توسعه تعاون افزود: توجه ویژه کشور به تثبیت جمعیت جوان و ورود آن به بازار کار و تولید می تواند بسیاری از مشکلات جامعه از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را مرتفع سازد.

ایرانی گفت: مستند به آمار و تقاضای مشتریان بانک متبوع، توانسته ایم در برخی استانها از جمله بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و ایلام بالغ بر صد در صد تسهیلات ودیعه و خرید مسکن و فرزندآوری مستند به جزء الف تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 را پرداخت نماییم.

عضو هیات مدیره همچنین گفت: بالغ بر 7000 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در شعب بانک توسعه تعاون پرداخت گردیده است که قابل توجه و تامل است و از کلیه همکاران خدوم، ساعی و فهیم کشور تقدیر و تشکر می نمایم.

وی افزود: بر این اساس نسبت تسهیلات پرداختی به سهمیه مطلوب سال جاری بالغ بر 84 درصد می باشد که نشان از رشد چشمگیر این تسهیلات و سرعت واگذاری تسهیلات به مشتریان هدف است.

ایرانی گفت: بانک توسعه تعاون در چارچوب سیاست های ابلاغی و استراتژی سالانه و با امعان نظر به اسناد بالادستی ضمنی تاکید و توجه ویژه بر فعالیت های اقتصادی بخش تعاونی کشور تمامی مساعی و تلاش خویش را در جهت بهبود اوضاع اقتصادی اتمسفر کسب و کار و مسئولیت های اجتماعی معطوف می دارد.

در این جلسه محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، صیاد رحمان پور سرپرست مدیریت امور استان ها و شعب و احسان بندری رئیس اداره کل کارگزینی حضور داشته و به تبادل نظر پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied