شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت هفته بسیج؛

اجتماع بزرگ بسیجیان در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو، اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان با حضور ۲ هزار نفر از بسیجیان ماکو در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه ازاد واقع در پارک بزرگ امام خمینی ماکو برگزار شد .

اجتماع بزرگ بسیجیان در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

در این آئین سرهنگ پاسدار غلام عباس مرادزاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تبریک هفته بسیج گفت : بسیج پناهگاه معنوی و روحانی مردم و نهال کاشته شده در سرزمین ایمان و عاطفه و احساس ملت ایران است .

وی بسیج را مظهر اخلاص و معنویت و ولایتمدار عنوان کرده و گفت : بسیجی سرشار از ایمان و روح فداکاری و وفاداری و تجلی گاه فضایل اخلاقی است .

سرهنگ مرادزاده تصریح کرد: بسیج دژهای سخت و نفوذ ناپذیر در مقابل دشمنان ، نوگرا جوان گرا و آماده حضور در همه میدانها است لذا کلید طلایی حل مسائل و مشکلات کشور و انجام کارهای بزرگ در مدت کوتاه در دست بسیج می باشد.

وی ضمن برشمردن خصوصیات بسیج و بسیجی گفت : حافظ کرامت انسانی و حقوق مردم و پیشرو در ارائه خدمات پیش‌دستانه و بدون منت و برخوردار از هنر تبدیل تهدید به فرصت است .

فرمانده سپاه ماکو تاکید کرد : بسیج در عرصه های معنویت و بصیرت دینی پیشتاز است .

وی در پایان سخنان خود پیروزی غیرتمندانه و جهادی تیم ملی ایران را که باعث شد یک ایرانی بتواند در تمام عرصه ها غیرتمندانه و با سربلندی حاضر شود تبریک گفت .

لازم به ذکر میپاشد در این برنامه ضمن هم خوانی سرود سلام فرمانده ، گروه سرود پایگاه شهید پیر احمدی و گروه رزمی جودوی ذوالفقار بازرگان به اجرای برنامه خود پرداختند .

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied