شمانیوز
شما نیوز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مابه التفاوت قیمت کارخانه و بازار خودرو، به چرخه تولید بازگشت

علی رضایی گفت: عرضه خودرو در بورس کالا به عنوان یک پیشنهاد خوب مرحله اجرایی خود را به خوبی انجام داد، چرا که کشف قیمت واقعی را به همراه داشته است و اگر به درستی مدیریت شود، سرمایه‌گذاری قابل توجهی را برای آینده این صنعت به دنبال دارد.

مابه التفاوت قیمت کارخانه و بازار خودرو، به چرخه تولید بازگشت

علی رضایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا در یک سازوکار شفاف برای فروش قرار می‌گیرد و رانتی در آن وجود ندارد گفت: عرضه و خرید خودرو در بورس کالا هم برای تولیدکننده و هم برای خریدار می‌تواند مطلوب باشد.

وی افزود: عرضه خودرو در بورس کالا در شرایط کنونی می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد و بهتر است مابه التفاوت قیمت فروش خودرو در بازار آزاد و درب کارخانه با عرضه در بورس کالا به صنعت و چرخه تولید برگردد.

نماینده مردم کرمانشاه (صحنه/هرسین/کنگاور) در ادامه اظهار کرد: فروش خودرو در بورس توانسته خودروسازان را به طور نسبی از زیان‌ده بودن خارج کند و از رانت بازار بکاهد. بنابراین این موضوع منفعت مصرف‌کنندگان واقعی را نیز به دنبال داشته است.

رضایی اظهار کرد: عرضه خودرو در بورس کالا به عنوان یک پیشنهاد خوب مرحله اجرایی خود را به خوبی انجام داد، چرا که کشف قیمت واقعی را به همراه داشته است و اگر به درستی مدیریت شود، سرمایه‌گذاری قابل توجهی را برای آینده این صنعت به دنبال دارد.

 

سنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied