شمانیوز
شما نیوز

حضور فعال در نمایشگاه «پتروفن»؛

کسب عنوان «نوآور سبز »توسط پتروشیمی ایلام

اولین همایش و نمایشگاه «پتروفن» با عنوان مدیریت راهبرد و زیرساخت توسعه محصول،فناوری و نوآوری با حضور شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در سالن همایش‌های وزارت نفت در حال برگزاری است.

کسب عنوان «نوآور سبز »توسط پتروشیمی ایلام

این همایش با حضور علی‌عسکری؛ مدیرعامل شـرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، قانعی؛ مدیرعامل پترول، گرشاسبی؛ مدیرعامل پتروشیمی ایلام، شریعتی؛ سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس و شرکت‌‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس از امروز بیست ‌ هفتم تا ۲۹ آذر به مدت سه روز برگزار می‌شود.

در همایش و نمایشگاه «پتروفن»  شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های تابعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره محورها و موضوعاتی نظیر توسعه سبد محصولات، دانش فنی و لایسنس، بومی سازی مواد شیمیایی و کاتالیست‌ها، ساخت تجهیزات دوار، ساخت تجهیزات ثابت و ابزار دقیق، پوشش‌های نوین و بهبود و تحول در فرآیند به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

شرکت پتروشیمی ایلام در اولین نمایشگاه و همایش پتروفن موفق به کسب عنوان «نوآور سبز» در سطح پتروشیمی‌های گروه خلیج فارس شد.

بازدید علی‌عسکری؛ مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از غرفه پتروشیمی ایلام، از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بود.

 

روابط عمومی پترول

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied