شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

دیاکو بزرگ‌ترین بازار آنلاین صنعت led در ایران

دیاکو نام اولین پادشاه ماد و بنیان‌گذار کشور عزیزمان ایران است. ما با انتخاب نام زیبای دیاکو به تشکیل اولین مجموعه کاملاً تخصصی در صنعت نمایشگرهای ال‌ای‌دی تجاری در ایران گام برداشتیم و در سال‌های اخیر توانستیم اتفاقات بسیار خرسندی را این حوزه رقم بزنیم که بزرگ‌ترین بازار آنلاین صنعت نمایشگرهای LED که وب‌سایت دیاکو است سرآمد همه آنهاست.

دیاکو بزرگ‌ترین بازار آنلاین صنعت led در ایران

دیاکو نام اولین پادشاه ماد و بنیان‌گذار کشور عزیزمان ایران است. ما با انتخاب نام زیبای دیاکو به تشکیل اولین مجموعه کاملاً تخصصی در صنعت نمایشگرهای ال‌ای‌دی تجاری در ایران گام برداشتیم و در سال‌های اخیر توانستیم اتفاقات بسیار خرسندی را این حوزه رقم بزنیم که بزرگ‌ترین بازار آنلاین صنعت نمایشگرهای LED که وب‌سایت دیاکو است سرآمد همه آنهاست.

مسیر طی شده دیاکو، از جوان‌ترین گروه صنعتی تا بزرگ‌ترین بازار آنلاین LED چگونه بود؟

مجموعه دیاکو از سال 1390 با تیمی جوان و متخصص فعالیت خود را در دپارتمان‌های الکترونیک، رباتیک، هوشمندسازی، سیستم‌های نظارتی و امنیتی آغاز کرد.

در زمان کوتاه، به‌واسطه دانش و مهارت مهندسین جوان مجموعه توانستیم موفقیت‌های بسیاری را در صنوف مختلف به دست آوریم.

شرکت در نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

3

از زمان شروع فعالیت دیاکو، دپارتمان رباتیک مجموعه نسبت به بخش‌های دیگر فعالیت بیشتری داشت و به همین دلیل توانستیم در سال متوالی مقام‌های بسیار زیادی طی مسابقات مختلف رباتیک در کشور عزیزمان کسب کنیم و در سال 1393 به اردوی تیم ملی رباتیک ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی برزیل دعوت شویم، اما متأسفانه به ذلیل محدودیت‌های موجود آن زمان و در دسترس نبودن ربات مسابقات جهانی برای برخی تیم‌ها نتوانستیم به مسابقات جهانی اعزام شویم.

بعد از اردوی تیم ملی با تکیه به تجربیات کسب شده دانش روز دنیا و بررسی نیازهای بازار و مشتریان، تصمیم گرفتیم به‌صورت تخصصی در صنعت نمایشگرهای LED فعالیت خود را گسترش دهیم و خود را به‌عنوان گروه صنعتی با برند دیاکو ال‌ای‌دی وبا شعار جوان‌ترین گروه صنعتی کشور معرفی کنیم.

ارتقای دانش افراد مجموعه همیشه دغدغه ما بوده و باتکیه‌بر آن توانستیم تولیدات، کالاها و خدمات با کیفیتی را برای شما عزیزان فراهم آوریم و خداوند را همیشه برای این موضوع شاکریم.

 

4

 بخشی از کارگاه صنعتی دیاکو

 

استارت بازار آنلاین نمایشگرهای LED در ایران چگونه بود؟

در سال 1398 باتوجه‌به افزایش حجم بازارهای آنلاین در پی آن بودیم که چگونه بتوانیم تجربیات چندین‌ساله متخصصین مجموعه را به افراد علاقه‌مند انتقال دهیم و خدمات خرید انواع تابلو روان و تلویزیون شهری را برای تمام مردم آسان‌تر کنیم، تا هزینه‌های جاری مردم هنگام خرید نمایشگرهای LED کاهش یابد و همین امر سبب شد تا تصمیم بگیریم پلتفرم جامعی در این صنعت راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم خدمات جامع‌تری نسبت به قبل ارائه دهیم، ازاین‌رو وب‌سایت دیاکو، بازار آنلاین صنعت نمایشگرهای LED در ایران ایجاد شد تا دسترسی وسیعی به اطلاعات، محصولات و اخبار این صنعت و خدمات رایگان این مجموعه داشته باشید.

در حال حاضر دیاکو در صنعت نمایشگرهای LED خدماتی در سطح جهانی و تکنولوژی روز دنیا به شما عزیزان ارائه می‌کند.

 

در بازار آنلاین دیاکو چه می‌گذرد؟

1- خدمات بازرگانی دیاکو

2- پخش و توزیع عمده لوازم تابلو LED ویژه همکاران

3- تولید تلویزیون شهری دیاکو

4- ساخت بیلبوردهای سه‌بعدی دیاکو

5- تولید ویدئو وال دیاکو

6- ساخت استیج رقص دیاکو

7- تولید میز DJ دیاکو

8- طراحی و ساخت قاب CNCو کابینت تلویزیون شهری

9- فروشگاه آنلاین دیاکو

10- مشاوره رایگان

11- طراحی سازه تلویزیون شهری

12- تعمیرات و گارانتی دیاکو سرویس

13- خدمات نرم‌افزاری تلویزیون شهری

14- خدمات طراحی ویدئو و موشن

5

بخشی از نمونه کار های دیاکو

خدمات ویژه وب‌سایت دیاکو:

ارسال رایگان محصولات بر اساس شرایط وب‌سایت

مهلت تست یک‌هفته‌ای محصولات برای بار نخست در ایران

ضمانت تعویض یک‌ساله بدون قیدوشرط کلیه محصولات

بررسی مقایسه انواع محصولات با یکدیگر

مقالات آموزشی متنوع و رایگان

دانلود رایگان نرم‌افزار تابلو روان و تلویزیون شهری

66

 

چرا دیاکو را انتخاب کنیم؟

در مجموعه دیاکو واردات، تولید، نصب و اجرا به‌صورت کامل زیر نظر متخصصین مجموعه انجام می‌شود و دیاکو برای تولید خود وابسته به هیچ مجموعه دیگری نیست.

از زمان شروع تولید تمام فرایندهای زیر نظر متخصصین مجموعه از نظر کیفی مورد سنجش قرار می‌گیرند و در صورت تأیید واحد کنترل کیفیت وارد روند تولید می‌شوند و به همین خاطر دیاکو تمام محصولات خود را با گارانتی تعویض بدون قیدوشرط ارائه می‌کند.

پشتیبانی خدمات و گارانتی دیاکو سرویس

دیاکو سرویس با دیاکو شکل‌گرفته است و در کنار تمام مشتریان قرار دارد تا خدمات پس از فروش و گارانتی لذت بخشی را برای آنها رقم بزند.

 

راه‌های ارتباطی با دیاکو:

از طریق وب سایت هفت روز هفته: diacoled.com

از طریق شماره: 09128756535-02128426535

از طریق پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/diacoled

 

برای خرید قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری، همچنین هر نوع نمایشگری که نیاز دارید دیگر نیاز نیست به بازار بروید. مدت‌ها وقت بگذارید، در هرکجا که هستید کافی است وارد فروشگاه اینترنتی دیاکو شوید و تمام نیازهای خود را در آنجا جستجو کنید. فروشگاه دیاکو جامع‌ترین فروشگاه در صنعت نمایشگرهای ال ای دی در ایران است که به‌صورت شبانه‌روز در خدمت شماست. اگر موارد خاصی موردنیاز شماست و در وب‌سایت موجود نیست می‌توانید با کارشناسان دیاکو ارتباط برقرار کنید تا به نیاز شما پاسخ داده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی