شمانیوز
شما نیوز

در سه‌شنبه‌های پاسخگویی بررسی شد؛

بیمه بدنه خودرو بیمه رازی متفاوت از رقبا

مدیر بیمه‌های خودرو بیمه رازی، بیمه‌های بدنه بیمه رازی را دارای مزیت دانست و گفت: بیمه رازی در عرضه بیمه‌نامه‌های بدنه ارائه خدمات به‌روز و مطلوب را در دستور کار خود قرار داده و این بیمه‌نامه‌‌ها نسبت به محصولات رقبا دارای مزیت قابل توجهی است

بیمه بدنه خودرو بیمه رازی متفاوت از رقبا

علی صیف‌زاده که مهمان پنجاه و یکمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود گفت: بیمه شخص ثالث به سبب ماهیت اجباری که از سوی نهادهای قانون گذار برای آن تعیین شده، در پرتفوی شرکت‌های بیمه‌ای سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده لست.

او ادامه داد: در سال 1401 چشم انداز مشخصی برای فروش بیمه شخص ثالث تعیین شده که تا به امروز حجم قابل توجهی از این چشم انداز محقق شده و امید است تا انتهای سال تمام برنامه ریزی‌ها و اهداف محقق شود.

مدیر بیمه‌های خودرو  بیمه رازی یادآور شد: بیمه‌های شخص ثالث به دلیل تعیین حق بیمه و چارچوب‌های خاص از سوی نهادهای قانون گذار، امکان نوآوری را ندارند و تنها برتری در بخش مازاد مالی بیمه شخص ثالث است که شرکت بیمه رازی نرخ و شرایط مطلوبی را برای نمایندگان در نظر گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به آمار بیان شده می‌توان مدعی شد که شرایط اقتصادی تاثیر قابل توجهی بر خرید بیمه‌های بدنه دارد و در شرایط امروز جامعه، بیمه‌های بدنه به عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شود.

صیف‌زاده تصریح کرد: شرکت‌های بیمه صنعت در زمینه عرضه بیمه بدنه به دنبال افزایش سهم بازار خود هستند از این‌رو بیمه رازی نگاه ویژه‌ای به این بیمه نامه دارد و باید تاکید شود، بیمه بدنه بیمه رازی دارای مزیت‌های خاصی است و هر زمان که نیاز به ارائه خدمات به‌روزتری در زمینه این نوع بیمه نامه بوده، از سوی شرکت خدمات جدید و متفاوتی ارائه شده است و در حال حاضر بیمه رازی در پوشش بیمه‌نامه‌های بدنه خود، افت قیمت خودرو را نیز لحاظ کرده که به عنوان یک مزیت رقابتی در بازار از آن یاد می‌شود.

مدیر بیمه‌های خودرو بیمه رازی در پاسخ به این سوال که با توجه به نوسان قیمت‌ خودرو آیا نیاز به دریافت الحاقیه از سوی بیمه گذاران است، گفت: در ماه‌های گذشته قیمت خودروها با نوساناتی همراه بوده است که در این رابطه از نمایندگان و شبکه فروش خواهش می‌شود اهمیت قابل توجهی نسبت به این موضوع داشته باشند و بیمه گذارانی که نیاز به افزایش ارزش قیمت خودرو در بیمه نامه دارند اقدام کنند.

او ادامه داد: یکی از خواسته‌های شبکه فروش ارائه پوشش سرقت قطعات خودرو است که در بیمه نامه‌های بدنه بیمه رازی پوشش سرقت قطعات خودرو بدون سقف در نظر گرفته خواهد شد و این موضوع در مراحل نهایی و آزمون سنجی است.

مدیر بیمه‌های بدنه خودرو بیمه رازی اصول کاری خودرو را ارائه خدمات به‌روز، متنوع و قابل رقابت با دیگر شرکت‌های بیمه‌ای دانست و تاکید کرد: با وجود آنکه بیمه شخص ثالث خودرو اجبار است و از تردد وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه جلوگیری می‌شود، اما آمار گواه آن است که تنها حدود 65 تا 70 درصد خودروهای دارای بیمه اجباری شخص ثالث هستند.

مدیر بیمه‌های خودرو بیمه رازی یادآور شد: شرکت بیمه رازی به هر طریقی وارد رقابت نمی‌شوند و اولویت خود را در بلند مدت ارائه خدمات مناسب و به‌روز قرار داده و بر این باور است که باید حق و حقوق ذی‌نفعان همچون سهام‌داران، همکاران، شبکه فروش و بیمه‌گذاران را در درجه اول فعالیت خود قرار دهد.

او در زمینه عملکرد شرکت بیمه رازی خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد بیمه رازی و دیگر شرکت‌ها نشان از آن دارد این شرکت در زمینه معرفی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش اقدامات قابل قبولی انجام داده و عملکرد بیمه رازی بالاتر از میانگین صنعت بیمه بوده است.

صیف‌زاده در پاسخ به سوال نمایندگان و شبکه فروش بیان کرد: محدودیت‌هایی با توجه به ضریب خسارت خودروها، آمار و اطلاعات به دست آمده از شیوه رانندگی و عمر مفید خودروها در هر استان و منطقه جغرافیایی اعمال شده که این محدودیت‌ها به معنای آن نیست که شبکه فروش حق صدور بیمه نامه ندارند بلکه به معنای آن است که شعبه در صدور این بیمه‌نامه‌ها نظارت بیشتری داشته باشد.

همچنین در این برنامه، قدرت هاشم‌نیا- مدیر شعبه خوزستان بیمه رازی که به صورت برخط مهمان سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود، در زمینه ثبت عملکرد قابل قبول در عرضه و فروش بیمه نامه بدنه خودرو در شعبه خوزستان گفت: گسترش شبکه فروش در سطح استان خوزستان یکی از عوامل تاثیرگذار بر فروش بیمه‌نامه‌های بدنه بوده و در کنار این موضوع، همکاران شعبه در زمینه ارائه خدمات به لحظه به نمایندگان و  شبکه فروش جدیت قابل قبولی دارند.

او با اشاره به همراهی مدیران ستادی در رفع مشکلات و دغدغه نمایندگان و شبکه فروش، خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی سه راس ستاد، شعبه و نمایندگان که به جایگاه و نقش آن‌ها در  استراتژی‌های شرکت تاکید شده، تاثیر مناسبی بر عملکرد و دستیابی به اهداف شرکت دارند.

مدیر شعبه خوزستان ادامه داد: در کنار کنترل ضریب خسارت و انتخاب بازارهای هدف مناسب، برگزاری جشنواره‌های فصلی در عملکرد نمایندگان و پیشبرد اهداف شرکت تاثیر خود را به خوبی نشان داده است.

هاشم‌نیا در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر آموزش بر بازاریابی و فروش نمایندگان و شبکه فروش گفت: از سال گذشته دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی به صورت مستمر در شعبه سرپرستی خوزستان برگزار می‌شود و در کنار این مهم جلسات خصوصی و مجزا برای هر نماینده نیز در شعبه برگزار می‌شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied