شمانیوز
شما نیوز

بیمه ما/

افزایش سرمایه بیمه "ما" به تصویب رسید

مجمع عمومی فوق العاده بیمه "ما" به منظور افزایش سرمایه برگزار شد.

افزایش سرمایه بیمه "ما" به تصویب رسید

مجمع عمومی فوق العاده  این شرکت به منظور بررسی و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی هیأت مدیره و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه، روز دوشنبه  5 دی ماه برگزار شد .

بر اساس این گزارش ، این  مجمع با حضور دکتر کاردگر مدیر عامل بیمه "ما"، حمید نیک بین به عنوان  ریاست مجمع ، مهدی وهاب پور و محمدعلی صدفی رودسری  به عنوان ناظران مجمع ، محسن علی میرزایی  به عنوان منشی جلسه ، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار  ، نماینده  بیمه مرکزی ج .ا.ا ، اعضای هیات مدیره و دیگر سهامداران برگزار شد.

در ابتدا نیک بین رئیس مجمع، ضمن خیر مقدم به سهامداران عزیز ، حضور بیش از 87 درصد از سهامداران را تایید و رسمیت جلسه را اعلام کرد.

در ادامه وثوق معاون مالی و سرمایه گذاری شرکت سهامی بیمه "ما" به شرح گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت در سال 1401 پرداخت و خاطرنشان کرد:  شرکت بیمه "ما" (سهامی عام) افزایش 60 درصدی سرمایه خود را برای توسعه فعالیت های اتکایی و به تبع آن تقویت درآمدهای ناشی از حق بیمه های آتی بکار خواهد برد تا به این ترتیب ضمن برخورداری از مزایای این افزایش سرمایه از محل سودانباشته و اندوخته سرمایه ای در ترازنامه، کفایت سرمایه خود را برای فعالیت در زمینه بیمه های اتکایی فراهم و توسعه دهد.

این گزارش می افزاید: پس از استماع گزارش توجیهی افزایش سرمایه ارائه شده و همچنین گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و بحث و بررسی سوالات مطرح شده از سوی سهامداران، افزایش 60 درصدی سرمایه شرکت از ۵ هزار میلیارد ریال به ۸ هزار میلیارد ریال و از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه‌ای و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه به تصویب مجمع رسید.

 

روابط عمومی شرکت بیمه "ما"

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied