شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز// با توجه به قابلیت‌های فناورمحور بانک سامان عنوان شد؛

سهولت و امنیت صاحبان کسب و کار با نت بانک شرکتی سامان

بانک سامان در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش هرچه بیشتر نیاز به مراجعه حضوری به شعب و دستگاه های خودپرداز اقدام به ارائه خدمتی با عنوان «نت بانک سامان» نموده است که برای بهینه‌تر شدن این خدمت به صورت روزانه در حال بررسی و ارائه خدماتی جدید بر این بستر برای رفع نیازهای جدید مشتریان می‌کند که «نت بانک شرکتی» بانک سامان از این موارد است.

سهولت و امنیت صاحبان کسب و کار با نت بانک شرکتی سامان

به گزارش شمانیوز، افزایش استقبال مشتریان از خدمات بانکداری مجازی سامان، سبب شد تا مدیران و طراحان فناوری این بانک درصدد ارائه خدمتی بر بستر آنلاین برای رفع نیازهای مشتریان تحت عنوان «نت بانک سامان» برای سهولت و امنیت مالی باشند. بر همین اساس، بانک سامان و تیم طراحان فناوری این بانک، از خدمتی فناورمحور در کنار این بستر آنلاین تحت عنوان «نت‌بانک شرکتی» با قابلیت تعریف کاربر مجازی و استفاده از کارپوشه را به مشتریان حقوقی عرضه کرده است.

بانک سامان طی سال‌های اخیر، از خدمت «نت بانک سامان» رونمایی کرد که بر مبنای آن تمام مشتریان می‌توانند با استفاده از نت بانک سامان در هر مکان و هر زمان، عملیات بانکی روزمره خود را با سهولت و سرعت و بدون مراجعه به شعب بانک سامان به صورت اینترنتی مدیریت کنند. نت بانک سامان، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا بر مبنای آن بدون مراجعه به دستگاه های خودپرداز و به صورت آنلاین، برای هریک از کارت های بانکی خود در بانک سامان، رمز دوم دریافت کنند و در صورتی که مشتریان از طریق نت بانک اقدام به پرداخت قبوض خود کنند، با درج نشانی ایمیل، رسید واریز قبض برای آنها ارسال می شود.

امنیت بالای نت بانک با استفاده از رمز ورود پویا، امکان افتتاح انواع سپرده‌های کوتاه مدت و سرمایه‌گذاری از طریق نت بانک، امکان تنظیم عملیات انتقال وجه مستمر در بازه‌های زمانی موردنظر، امکان واریز با شناسه به یکی از شرکت‌های (پرداخت اول کیش، همراه اول، بورس کالا، بیمه سامان)، امکان ثبت درخواست معاملات آنی سهام برای آن دسته از مشتریانی که کد معاملات آنی سهام‌دارند، امکان استفاده از دستیار بانکی (محاسبه شبا، محاسبه سود سپرده)، امکان دریافت رمز مجدد نت بانک از طریق سایت سامان در صورت فراموشی رمز از قابلیت‌های مختلف درگاه بانک سامان می‌باشد.

خدمات درگاه برخط (اینترنتی) بانک سامان که تحت عنوان «نت بانک سامان» شناخته می‌شود، امروزه و با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین بر بستر خدمات بانکی برای سهولت انجام امور مشتریان بدون نیاز به مراجعه حضوری - که وقت و زمان زیادی را از مشتریان می‌گیرد و امنیت مالی آنها را به مخاطره می‌اندازد- بیش از پیش مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

براساس این گزارش، با توجه به احساس نیاز مشتریان حقوقی در کنار رفع نیازهای مشتریان حقیقی، بانک سامان نسبت به ارائه خدمتی در درگاه خود با هدف ارائه خدمات تخصصی، تسریع انجام عملیات بانکی و مدیریت حساب‌ها بدون نیاز به حضور در شعبه و البته به دلیل مدیریت امن‌تر و آسان‌تر حساب‌های شرکتی کرده است.

کاربران نت بانک شرکتی به طور کلی به ۳ دسته؛ کاربران اصلی، کاربر مجازی و امضاداران تقسیم می‌شوند و از منوی شرکت‌یار، امکان تعریف گروه و کاربر وجود دارد.

یکی از قابلیت‌های مهمی که  در اینترنت بانک شرکتی می‌توانیم از آن بهره ببریم؛ امکان تعریف کاربر مجازی و امکان تفویض اختیار به کاربران آن شرکت است. این کار از طریق منوی شرکت یار انجام می‌شود و از طریق منوی شرکت یار، کاربران مجازی ایجاد می‌شوند و نام کاربری و رمز در اختیارشان قرار داده می‌شود و براساس گروه‌بندی‌های انجام‌شده محدوده دسترسی‌شان به سرویس‌ها در قالب گروه‌های تعریف‌شده مشخص می‌شود این دسترسی می‌تواند شامل منابع و مجوزهای سپرده شود.

بانک سامان، نت‌بانک شرکتی با قابلیت تعریف کاربر مجازی و استفاده از کارپوشه را به مشتریان حقوقی عرضه کرده که در کنار قابلیت‌ها و امکانات بسیاری مثل واریز و پرداخت حقوق کارکنان و انجام تمام تراکنش‌های مالی شرکتی که دارد، می‌تواند جایگزینی مطمئن و راحت به‌جای استفاده از چک در پرداخت‌های شرکتی باشد.

با استفاده از این خدمت دیگر لازم نیست مسئول مالی شرکت دستور و برگه چک هر پرداخت را آماده کند و آن‌ها را برای تأیید و امضا نزد مدیرعامل ببرد و بعد از امضا هم دریافت کننده چک فراخونده شود تا چک را در بانک وصول کند، بلکه می‌توانند با استفاده از نت‌ بانک شرکتی بانک سامان، فقط با چند کلیک تمام این مراحل را انجام بدهند.

با توجه به مزایای «نت بانک شرکتی» سامان که از جمله آنها می‌توان به انجام امور بانکی بدون نیاز به حضور در شعبه، استفاده ۲۴ ساعته از خدمات بانکی، دسترسی به سوابق سپرده‌ها و مدیریت آن‌ها اشاره کرد و با هدف ارائه

خدمات تخصصی به مشتریان شرکتی و حقیقی کسب‌وکار، نت بانک شرکتی سامان راه‌اندازی شد. تا بتواند باعث کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک شده و استفاده از این سرویس‌ها را جایگزین خدماتی همانند چک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied