شمانیوز
شما نیوز

دیروز ظهر صورت گرفت؛

بازدید سرزده رئیس هیات عامل ایمیدرو از پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید

وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو دیروز ظهر به‌صورت کاملاً سرزده از پروژه آهن اسفنجی شرکت فولاد اقلید پارس بازدید کرد.

بازدید سرزده رئیس هیات عامل ایمیدرو از پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید

شرکت فولاد اقلید پارس بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ با سهامداری ۵۱ درصدی «ومعادن»، ۳۰ درصدی «کچاد» و ۱۹ درصدی «ایریتک» به ثبت شرکت‌ها رسید تا یک واحد احیا مستقیم (تولید آهن اسفنجی) را در شهرستان اقلید استان فارس احداث نماید.

وجیه الله جعفری در بازدید دیروز خود با مشاهده عملیات انجام‌گرفته در سایت پروژه آهن اسفنجی اقلید ازجمله دیوارکشی، راه‌سازی، ریفورمر و کوره و همچنین اقدامات مهندسی، از پیشرفت کار ابراز خرسندی کرد و گفت: این پروژه می‌تواند اتفاقات خوب اقتصادی را برای مردم اقلید رقم بزند.

وی با اشاره به صعود ایران به جایگاه هفتم فولادسازان جهان، اظهار داشت: با به نتیجه رسیدن و بهره‌برداری از پروژه‌هایی همچون پروژه آهن اسفنجی اقلید که در حال ساخت هستند، می‌توانیم به رتبه‌های بهتری نیز دست‌یابیم.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با آرزوی توفیق و خدا قوت به دست‌اندرکاران این پروژه، افزود: پژوه آهن اسفنجی اقلید ازآنجاکه جزو ۴۸ پروژه گروه پیشرانان پیشرفت محسوب می‌شود باید با سرعت بیشتری به سرانجام برسد تا مردم اقلید نیز سریع‌تر از برکات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن بهره‌مند شوند.

 

فولاد اقلید پارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied