شمانیوز
شما نیوز

پتروشیمی لردگان/

پیام تبریک مدیر عامل شرکت پتروشیمی لردگان بمناسبت روز صنعت پتروشیمى

هشتم دی‌ماه که به نام روز صنعت پتروشیمی نامگذاری شده، بهانه‌ای است تا از همه کارکنان این صنعت ارزش ساز قدردانی کنیم، کسانی که شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا چرخ صنعت پتروشیمی از حرکت باز نماند و تلاش‌شان مصداق عینی کار ملی است.

پیام تبریک مدیر عامل شرکت پتروشیمی لردگان بمناسبت روز صنعت پتروشیمى

به نام خدا

همچنین فرصت مغتنمی است تا مراتب قدردانی خود را از همه همکارانم در شرکت پتروشیمی لردگان نیز اعلام کنم. همکارانی که بی‌وقفه پیش رفتند، بر مشکلات فائق آمدند تا تداوم حرکت در این شرکت ادامه یابد ، دستاوردهای همکارانم در طول مدت این پروژه و در شرایطی خاص، برگ زرینی است که در تاریخ صنعت پتروشیمی کشور به یادگار خواهد ماند و به اعتبار همین دستاوردهاست که اکنون لردگان با افتخار و غرور به خود و چنین دستان هنرمندی می‌بالد.

جایگاه صنعت پتروشیمی در اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست و همگان آگاهند این صنعت چه جایگاهی در زنجیره تولید، اقتصاد، ارزش آفرینی و حیات اجتماعی کشور دارد. صنعت پتروشیمی در کشور، در همه تاریخ خود، هرگز تن به توقف نداده و همواره پیش رفته است. و به لطف پروردگار و با تلاش متخصصین و کارکنان صنعت پتروشیمی، این صنعت هر روز بیش از پیش خواهد درخشید.بار دیگر این روز را به همه همکاران در این عرصه به خصوص همکاران عزیزم در پتروشیمی لردگان تبریک عرض میگویم و برای همگان آرزوی سلامتی، شادکامی و توفیق دارم.

 

محسن محمودی

 نائب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی لردگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied