شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز// در بررسی بیمه عمر و تشکیل سرمایه بانک سامان مشخص شد؛

یک عمر آسودگی با سرمایه‌ای سامان گرفته

خدمت بیمه عمر و تشکیل سرمایه بانک سامان از جمله خدماتی است که ​تمامی اشخاص حقیقی می‌توانند نسبت به دریافت بیمه‌نامه اقدام کنند. بیمه‌ای کامل با مزایایی شگفت‌انگیز که به عنوان یک سرمایه‌گذاری در کنار انتفاع طرح‌های پوششی بیمه‌ای برای مشتریان به حساب می‌آید.

یک عمر آسودگی با سرمایه‌ای سامان گرفته

به گزارش شمانیوز، بانک سامان در مسیر رسالت بانکی خود و ارائه خدمات سرمایه‌ای خود، بیمه عمر و تشکیل سرمایه را به عنوان یک بیمه کامل برای آینده مشتریان ارائه نموده که با ویژگی‌های ذکر شده، سرمایه‌ای برای آینده مشتریان و خانواده آنها می‌باشد.

بیمه های عمر همراه با تشکیل سرمایه که اکنون در بسیاری از کشورهای جهان ارائه می شود، طرفداران زیادی داشته و با توجه به انواع آن می تواند مورداستقبال اقشار مختلف جامعه قرار گیرد. در این بیمه نامه بیمه گزاران با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه برای آینده، امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر در مقابل خطر فوت را نیز خواهند داشت .

امکان پرداخت حق بیمه به‌صورت اقساط ماهانه، دوماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یا سالانه، استفاده از نرخ سود تضمینی برای سرمایه اندوخته شده، تمدید خودکار بیمه تا سن 70 سالگی، استفاده از مزایای بیمه عمر علاوه بر مزایای بیمه تشکیل سرمایه و استفاده از تسهیلات برای خود یا دیگران تا 100 درصد ارزش سرمایه اندوخته از جمله مزایای بیمه عمر و تشکیل سرمایه در بانک سامان است.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه بانک سامان با دریافت مبالغ حق بیمه، اولا ”بیمه شده را در مقابل خطر فوت بیمه می کند و ثانیا” مازاد مبالغ دریافتی را سرمایه گذاری می نماید و نرخ سود آن سرمایه گذاری را تا حد نرخ بهره فنی تضمین می نماید و چنانچه سود بیشتری از محل سرمایه گذاری به دست آورد بخش عمده‌ای از آن را به عنوان مشارکت در منافع به بیمه گذار می دهد.

تمامی اشخاص حقیقی می‌توانند نسبت به دریافت بیمه عمر و تشکیل سرمایه در شعب این بانک اقدام کنند.کلیه دارندگان این بیمه عمر می توانند علاوه بر اینکه از مزایای امکان پرداخت حق بیمه به‌صورت اقساط ماهانه، دوماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یا سالانه استفاده نمایند و  از نرخ سود تضمینی برای سرمایه اندوخته شده و همچنین  امکان تمدید خودکار بیمه تا سن 70 سالگی نیز  بهرمند شوند.

در بیمه عمر و تشکیل سرمایه، اندوخته حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و همچنین سرمایه بیمه عمر از معافیت مالیاتی برخوردار است و در صورت تمایل می‌توانند از امکان استفاده از پوشش‌های اضافی شامل: ازکارافتادگی، بیماری‌های خاص و ... بهره‌مند شوند.

از دیگر مزایای این بیمه نامه امکان استفاده از مزایای بیمه عمر علاوه بر مزایای بیمه تشکیل سرمایه است .همچنین امکان استفاده از تسهیلات برای بیمه شده  یا دیگران تا 100 درصد ارزش سرمایه اندوخته شده، و  تبدیل تمام یا بخشی از سرمایه اندوخته به مستمری یا بازنشستگی می باشد. همچنین امکان استفاده از پوشش‌های اضافی شامل: ازکارافتادگی، بیماری‌های خاص و ... در صورت تمایل مشتریان فراهم گردیده است.

دارندگان بیمه عمر و تشکیل سرمایه بانک سامان ، می توانند با سرمایه‌گذاری اندک (به‌صورت سالانه یا ماهانه) و در پایان یک دوره مشخص می‌توانند مبلغ قابل توجهی برای خود یا خانواده خود پس‌انداز کنند.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه بانک سامان به گونه‌ای شگفت‌انگیز است که مشتریان می‌توانند با سرمایه‌گذاری اندک (به‌صورت سالانه یا ماهانه) و در پایان یک دوره مشخص، علاوه بر پس انداز مبلغی قابل‌توجه از مزایای آن از جمله معافیت مالیاتی، از کار افتادگی و... بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied