شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز//

تجربه سرعت، سهولت و امنیت با «تنخواه کارت» بانک کشاورزی

مدیران شرکت ها برای مدیریت تنخواه گردان و توزیع آن بین مسئولین خرید شرکت یا سازمان خود می‌توانند از مزیت‌های «تنخواه کارت» بانک کشاورزی بهره‌مند گردند. مزیت‌هایی که مشکلات و چالش‌های تنخواه‌داری در شرکت‌ها را از طریق چک و واریز وجه به حساب شخصی تنخواه‌داران را حذف و سرعت و سهولت را در کنار شفافیت و امنیت قرار می‌دهد.

تجربه سرعت، سهولت و امنیت با «تنخواه کارت» بانک کشاورزی

به گزارش شمانیوز، مدیریت تنخواه، کار دشواری و سختی کار زمان عیان می شود که مجموعه‌ها بایستی در یک پروژه، روزانه میلیون ها تومان به عنوان تنخواه هزینه کرده و لیست پرداختی‌های مربوط به آن را در آخر ماه به ترتیب تاریخ وقوع و شرح پرداخت،‌ در اختیار مسئول مربوطه جهت ممیزی قرار بدهد. بانک کشاورزی خدمت جدیدی را با عنوان «تنخواه کارت » و با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه مدیریت شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی، عرضه کرده است که سهولت برخط بودن را در کنار امنیت و شفافیت را برای مدیران سازمان‌هاو شرکت‌ها در دسترس قرار داده است.

امروزه مدیریت هزینه‌ها یکی از دغدغه‌های مهم برای مجموعه‌های مختلف شرکت‌ها و سازمان‌ها، از تولیدی و صنعتی گرفته تا خدمات و اداری شده است و پرداخت این هزینه‌ها نیاز به طی کردن فرآیندهای اداری دارد که باعث تلف شدن وقت زیادی از مجموعه‌ها می‌شود. در این میان یکی از وظایف سخت و پر استرس و پرحاشیه در شرکت ها به خصوص شرکت های پیمانکاری که با تعدد کارگران و تامین کنندگان کالا و خدمات روبرو هستند، تنخواه‌داری و تنخواه گردانی است.

تنخواه‌‌‌داری در شرکت‌ها از طریق چک و واریز وجه به حساب شخصی تنخواه‌‌‌داران، مشکلاتی از قبیل خروج پول از حساب و کنترل شرکت و نیز مشکلات مالیاتی برای مسئول تنخواه به همراه دارد.

امنیت بیشتر در عدم نیاز به حمل وجه به صورت نقد و فیزیکی، حفظ پول در صورت مفقودی کارت و ایجاد تنوع در انتخاب کالای مورد نیاز بر اساس مبلغ شارژ شده از دیگر مزایای تنخواه کارت برای دارندگان آن و مأمورین تنخواه گردان است.

بانک کشاورزی در راستای شفاف سازی و هوشمندسازی عملیات مالی دولت و تسهیل مدیریت هزینه سازمان ها موضوع قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور و همچنین اجرای قانون برنامه ششم توسعه کشور، تنخواه کارت را به عنوان راهکاری جایگزین برای ابزارهای سنتی مالی ارایه کرده است.

با «تنخواه کارت کشاورزی» شرکت یا سازمان می‌تواند با افتتاح حساب جاری بدون دسته چک، کارت‌‌‌های بانکی به تعداد تنخواه‌‌‌داران با قابلیت انجام عملیات بانکی دریافت کند. همچنین شرکت/ سازمان می‌تواند هر لحظه به صورت آنلاین، ریز تراکنش‌‌‌ها را مشاهده و در صورت لزوم، مبلغ موجودی کارت را تغییر دهد.

بر اساس این گزارش، دارنده «تنخواه کارت» می‌تواند تا سقف موجودی کارت، از طریق پایانه‌های فروشگاهی (POS) طرف قرارداد با شاپرک مستقر در فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی و همچنین از طریق تمامی فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد با شاپرک، نسبت به خرید کالا و خدمات موردنیاز خود اقدام کند.

این کارت‌ها همچنین قابلیت پرداخت قبض، خرید شارژ، مانده گیری، صورت‌حساب، انتقال وجه و قابلیت برداشت وجه را دارا هستند.

مشتریان می‌توانند با دریافت محصول تنخواه کارت، به تعداد موردنیاز، کارت تنخواه‌داری بر روی سپرده شرکت (سپرده حقوقی) یا سپرده خود (سپرده حقیقی) دریافت کرده و برای انجام عملیات روزانه‌ این کارت‌ها را به تنخواه‌داران سپرده و عملیات اخذ صورتحساب و شارژ و دشارژ تنخواه کارت خود را به‌سادگی مدیریت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied