شمانیوز
شما نیوز

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

شهید سلیمانی ولایتمدار با بصیرت و عاشق شهادت بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:‌شهید سلیمانی سرباز ولایت و عاشق شهادت بود که پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا و اسلام به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

شهید سلیمانی ولایتمدار با بصیرت و عاشق شهادت بود

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در نشست بصیرتی علمای اهل تشیع و تسنن در منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه شهید سلیمانی شهادت را درک نموده بود افزود: عشق به جهاد و شهادت با شناخت عمیق اعتقادی، ولایتمداری، غیرت دینی و شناخت دقیق دشمن از ویژگی‌های مهم شهید سلیمانی بود که باید الگوی کامل برای جامعه ما باشد.

وی اظهار داشت :  اگر انسان بصیرت و بینایی نداشته باشد نمی تواند حق را از باطل در فتنه ها تشخیص دهد و اقدام مردم انقلابی در روز نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ تاییدی بر بابصیرت بودن مردم بود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه برای سال ۱۳۸۸ دشمن به هر شیوه و روشی و با هر ابزار و وسیله‌ای ۱۰ سال تلاش و برنامه‌ریزی کرد تا دنیا علیه ما بلند شود اضافه کرد: با پیروی از رهبر معظم انقلاب می‌توان فتنه دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه ارومیه  اضافه کرد: فتنه‌ها و نقشه‌های پیچیده دشمنان به دلیل بصیرت، بینش و آگاهی مردم و عقلانیت جامعه ناکام ماند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان ساخت:شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلکه یک مکتب بود که باید یادش را زنده نگه داشت و این فرهنگ و ارزش به یادگار مانده را در بین جوانان ترویج داد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی خستگی را خسته کرده بود افزود: شهید سلیمانی همچون شهید باکری انسان خستگی ناپذیر بود و مصداق تلاش و جهاد در راه خدا همچون اصحاب امام علی (ع) بودند.

نشست بصیرت روز چهارشنبه در محل سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد ماکو با حضور علمانی تشیع و سنن منطقه آزاد ماکو و چالدران برگزار شد.

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied