شمانیوز
شما نیوز

با حضور رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی؛

کتاب "مجموعه قوانین و مقرارت صندوق توسعه ملی" رونمایی شد

آیین رونمایی از کتاب "مجموعه قوانین و مقرارت صندوق توسعه ملی" با حضور مهدی غضنفری رئیس هیأت عامل و سایر اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

کتاب "مجموعه قوانین و مقرارت صندوق توسعه ملی" رونمایی شد

کتاب "مجموعه قوانین و مقرارت صندوق توسعه ملی" که با همت معاونت حقوقی و مجلس صندوق توسعه ملی و حوزه ریاست و روابط عمومی در پاییز 1401 در 286 صفحه تدوین و جمع آوری شده است؛ در آستانه سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی رونمایی شد.

 در بخش اول این کتاب، سیاست‌های کلی برنامه پنجم، ششم و هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سند تحول دولت مردمی، آورده شده است.

در بخش دوم و سوم این کتاب نیز، اساسنامه و آیین نامه مالی، معاملاتی و استخدامی صندوق توسعه ملی به همراه مفاد مرتبط با صندوق توسعه ملی در قوانین و نیز آیین‌نامه‌های مربوط و بسته‌های حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی آورده شده است.

همچنین در دو بخش پایانی به مفاد مرتبط با صندوق توسعه ملی در قوانین سنواتی پرداخته شده است. به نحوی که در بخش چهارم مفاد مرتبط با حساب ذخیره ارزی و متعاقبا" مفاد مربوط به صندوق توسعه ملی در برنامه‌های توسعه و در بخش پنجم، تکالیف و موارد مرتبط با صندوق توسعه ملی در بودجه‌های سالهای ١٣٨٩ تا ١٤٠٠ گنجانده شده است.

 

روابط عمومی صندوق توسعه ملی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied