شمانیوز
شما نیوز

سردار محمود چهارباغی :

فرهنگ مقاومت در تمام جهان از شهید سردار سلیمانی تاثیر گرفته است

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار محمود چهارباغی ، مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلغات اسلامی و جمعی از مسئولین و کارکنان ذوب آهن اصفهان و همچنین چند تن از خانواده معزز شهدا ، چهارشنبه ۱۴ دی ماه در تالار آهن روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

فرهنگ مقاومت در تمام جهان از شهید سردار سلیمانی تاثیر گرفته است

سردار چهار باغی از همرزمان شهید سردار سلیمانی در این مراسم ، سردار دل ها را اسوه و اسطوره ای بزرگ برای فرهنگ مقاومت در جهان دانست و گفت : آمریکا در برابر این قهرمان ملی ایران همواره مغلوب بود و به همین دلیل با نقشه ای جنایتکارانه و تروریستی ، سردار دل ها را به شهادت رساند .

وی افزود :  دشمن در محاسبات خود در مورد شرایط پس از شهادت سردار سلیمانی اشتباه کرد و تصور می کرد نهضت مقاومت با شکست مواجه می شود اما این پرچم هیچ گاه بر زمین نماند و به فرمان مقام معظم رهبری ، جوانان ایرانی با سلاح ایرانی ، پایگاه آمریکایی ها در عین الاسد را موشک باران کردند تا ابهت آنها شکسته شود . مجلس عراق نیز پس از شهادت سردار سلیمانی ، تصویب کرد که آمریکایی ها باید از این کشور خارج شوند .

سردار چهار باغی اظهار داشت : مراسم تشییع سردار سلیمانی در ایران و عراق ، نشان داد که آن مرد بزرگ چه جایگاهی در قلب مردم ایران و سایر کشورها دارد و در عمل ، جبهه مقاومت برای همیشه از سردار دل ها الگو گرفته است و جریانی که با رشادت های این قهرمان ملی ما تقویت شد هیچ گاه فروکش نخواهد کرد .

همرزم سردار سلیمانی در این مراسم ، ولایتمداری و عشق بسیار سردار دل ها نسبت به مقام معظم رهبری و بصیرت والای او را از جمله شاخص های شخصیتی آن اسطوره ایثار نام برد و گفت : در کنار آنها ، احترام به والدین ، احترام به خانواده شهدا ، انس با قران و مطالعه بسیار از دیگر ویژگی های شخصیتی آن سردار والامقام بود .

سردار چهار باغی ، بصیرت را یکی از ضروریات حیاتی در شرایط کنونی برای همگان دانست و گفت : آمریکا دست از توطئه علیه ایران اسلامی بر نمی دارد و عده ای فریب خورده نیز در داخل در مسیر دشمن حرکت می کنند اما این مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرت خود را به همه دنیا نشان داده اند و قطعاً همچون گذشته ، توطئه دشمنان به شکست می انجامد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ، ابعاد تاثیر شهید سردار سلیمانی را در سطح جهانی دانست و گفت : امروز مظلومان جهان ، فرهنگ مقاومتی که سردار سلیمانی بنا نهاد را تنها امید خود می دانند .

مهندس ایرج رخصتی اظهار داشت : سردار دل ها ، نه تنها اسطوره مقاومت در برابر استکبار بلکه اسوه مبارزه با افراطی گری نیز بود و تدبیر ، رشادت و حماسه سازی او موجب شد ، این کشور در برابر توطئه های دشمنان خود آسیب نبیند .

در این مراسم از خانواده های گرانقدر شهید اسماعیل چراغی و شهید محسن حمیدی تجلیل به عمل آمد و به قید قرعه به چهل نفر ، سفر زیارتی به شهر کرمان اهداء شد .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied