شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد:

پرداخت 177 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران

محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 177 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه 120 میلیون ریال به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

پرداخت 177 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و اهداف سازمان تأمین‌اجتماعی فراهم آوردن شرایط مناسب معیشتی و بهبود وضعیت مالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران است  و حوزه فرهنگی و اجتماعی سازمان نیز تمامی مساعی و تلاش خویش را در جهت تحقق این مهم به کار بسته تا سهمی هر چند کوچک در ایجاد رضایتمندی و خرسندی این  جامعه شریف داشته باشد.

تقیانی افزود: در آخرین مرحله از پرداخت تسهیلات مذکور که در دی ماه سال جاری انجام شد، تعداد 35 هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز پرداخت شده است.

وی همچنین گفت: با دستور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با میلاد با سعادت حضرت مسیح علیه‌السلام  و ایام کریسمس، تعدادی از هموطنان عزیز مسیحی تحت پوشش سازمان نیز از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مصمم هستیم تا پایان سال تعداد تسهیلات پرداختی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی را به 400 هزار فقره افزایش داده و با بهره‌مندی از سامانه هوشمند تسهیلات، زمینه ثبت‌نام مستقیم بازنشستگان و مستمری‌بگیران را فراهم سازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied