شمانیوز
شما نیوز

گروه مالی کیان/

تکمیل زنجیره خدمات با ورود «لیزینگ کیان»

گروه مالی کیان به منظور توسعه و تکمیل زنجیره خدمات و ارائه سبدی مجهز به مخاطبان، اقدام به تاسیس شرکت «واسپاری کیان» کرد. این شرکت در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ با اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با سرمایه ۱۰ میلیارد تومان تأسیس شد و فعالیت خود را در تأمین مالی زنجیره تأمین کالا (SUPPLY CHAIN FINANCE) آغاز نمود.

تکمیل زنجیره خدمات با ورود «لیزینگ کیان»

تأمین مالی زنجیره تأمین (SCF) اصطلاحی است که مجموعه ای از راه حل های مبتنی بر فناوری را توصیف می کند که هدف آنها کاهش هزینه های تأمین مالی و بهبود کارایی تجاری برای خریداران و فروشندگان مرتبط با یک معامله فروش است.

در این راستا رضا قزی‌پور، مدیرعامل شرکت لیزینگ کیان به ارائه توضیحات تکمیلی پرداخت و با اشاره به اینکه لیزینگ کیان بر پایه سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی، راه‌اندازی شده، افزود: به زودی خدمات لیزینگی آنلاین خود را که شامل احراز هویت برخط اشخاص حقیقی و حقوقی، اعتبار سنجی، ارائه خدمات تأمین مالی زنجیره تولید و توزیع می‌باشد را ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: لیزینگ کیان تصمیم دارد فصل جدیدی از همکاری را در فضای کسب و کار در کشور ایجاد کند و قصد دارد که از طریق ایجاد اعتبار برای خریداران کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک، نیاز بنگاه‌ها را به سرمایه در گردش کم کند.

قزی‌پور در ادامه خاطر نشان کرد: براین اساس تأمین‌کنندگان کالا و خدمات به جای فروش مدت‌دار اقلام خود به طرف‌های تجاری، می‌توانند با استفاده از تسهیلات لیزینگ کیان پول حاصل از فروش کالا و خدمات خود را نقد دریافت کنند و از سوی دیگر خریداران آنها از طریق تسهیلات شرکت لیزینگ به صورت قسطی اجناس مورد نیاز کسب و کار خود را تأمین نمایند.

وی در ادامه با اظهار این مطلب که تسهیل خرید و فروش کالا در زنجیره‌های بعدی تولید و توزیع کالا یکی از اهداف اصلی و مهم لیزینگ کیان است، گفت: در حال حاضر سرمایه شرکت به ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته و قرارداد همکاری با چندین شرکت معتبر در حوزه‌های گوناگون صنعت منعقد کرده است.

اگر کسب و کار متوسط و کوچکی هستید که اولاً شفاف هستید و ثانیاً به سرمایه در گردش نیاز دارید و ثالثاً به بازار پول دسترسی کافی ندارید، قطعاً لیزینگ کیان برای شما راه حل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied