شمانیوز
شما نیوز

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بخش کشاورزی با هدف اشتغالزایی و خودکفایی

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران با بیان اینکه کشاورزی یکی از مزیت‌های این استان به شمار می‌رود، گفت: حمایت از بخش کشاورزی جزو اولویت‌های بانک محسوب می‌شود تا از این طریق بتوانیم اشتغال و خودکفایی ایجاد کنیم.

حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بخش کشاورزی با هدف اشتغالزایی و خودکفایی

«اسحاق طاهری» مدیر شعب بانک در استان مازندران با اشاره به رشد منابع بانک در این استان گفت: در سال جاری منابع این بانک در استان رشد ۸۸ درصدی داشته است. همچنین در این استان ۵۷ هزار و ۸۱۱ فقره وام به ارزش ۳۲ هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران ۱۶۶۳ فقره وام به ارزش ۹۸۲ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و... پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران خاطرنشان ساخت: همچنین از سوی این بانک در استان مازندران در سال جاری ۱۴۳۰ فقره وام به ارزش ۱۸۸۰ میلیارد ریال به عنوان وام ازدواج و تعداد ۷۴۶ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۲۵۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مشارکت ۱۱ میلیاردی مدیریت شعب مازندران در طرح شهید سلیمانی

طاهری عنوان کرد: مدیریت استان در اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مبارزه با بیماری کرونا تعداد ۶۹۸ قلم کالا به ارزش ۱۱ میلیارد و۵۰ میلیون ریال برای تأمین کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز، ترمومتر، بارکدخوان و ترالی اورژانس در دانشگاهای علوم پزشکی مازندران، بابل، مراکز بهداشتی و پایگاهای سلامت استان توزیع کرد.

وی اظهار داشت: همچنین با تأیید بیمارستان‌های استان و دانشگاه علوم پزشکی به بیمارانی که به دلیل کرونا از کسب‌و‌کار و فعالیت‌های روزانه خود بازمانده بودند، وام پرداخت شد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران در خصوص وضعیت استفاده مشتریان استان از ابزارهای غیرحضوری بانک همچون افتتاح حساب آنلاین و درخواست وام آنلاین، گفت: در بخش افتتاح حساب آنلاین ۱۳۶ درصد از هدف بانک محقق شده و دربخش وام آنلاین نیز ۴۴ درصد رشد داشته‌ایم که به صورت ضرب‌الاجل در حال فرهنگ‌سازی در این زمینه هستیم.

طاهری عنوان کرد: به دلیل موقعیت آب و هوایی استان مازندران می‌توان گفت که حوزه کشاورزی یک ظرفیت مهم به شمار می‌رود. بنابراین با اعطای وام به کشاورزان سعی داریم از این حوزه حمایت کنیم.

«مهریار» موفق‌ترین طرح بانک

وی با بیان اینکه طرح‌های «مهریار وکالا کارت» از اهمیت به‌سزایی برخوردارند، تأکید کرد: لازم است در این زمینه پذیرنده، خریدار و ضامن مورد توجه کارکنان بانک قرار داشته باشد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران اظهار داشت: به نظر بنده طرح «مهریار» از موفق‌ترین طرح‌های ارائه شده بانک به شمار می‌رود.

طاهری خاطرنشان ساخت: کنترل و پیگیری همه جانبه مطالبات و راهکار آن‌ها، اعتبارسنجی صحیح و واقعی وام‌گیرنده و ضامنین باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: همچنین باید فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات مطلوب و ارزنده بانکی در قالب بانکداری الکترونیکی نیز مورد توجه مدیران قرار گیرد تا از این طریق موجب اطمینان و رضایت‌مندی کامل مشتریان شود.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied