شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز//مدیر امور فناوری و اطلاعات بانک صادرات ایران عنوان کرد

تحول دیجیتال به دنبال بهبود تجربه مشتری

مدیر امور فناوری و اطلاعات بانک صادرات ایران با اشاره به سیر تحولات دیجیتال در نظام بانکی، تصریح کرد: تحول دیجیتال به دنبال بهبود تجربه مشتری است و با گسترش ارائه خدمات غیرحضوری در دفاتر پیشخوان، سایر بانک‌ها نیز به زودی به این کنسرسیوم خواهند پیوست.

تحول دیجیتال به دنبال بهبود تجربه مشتری

به گزارش شمانیوز، سید جعفر صدری در نشست خبری که در حاشیه هشتمین نمایشگاه تراکنش‌ ایران که با حضور منصور شیخ‌الاسلامی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران و امیر حسین آقامحمدی رئیس اداره کل خدمات نوین این بانک و اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: در مسیر تحولات دیجیتال یک مبحث تکنولوژی وجود دارد که می‌تواند کمک شایانی برای پیشرفت در حوزه تخصصی باشد. برای سیر تحولات دیجیتال در حوزه تخصصی نیاز به ایجاد زیرساخت‌هایی در زمینه‌های فرهنگی و تقویتی در جهت ورود دیگر بازیگردان‌ها به این حوزه است.

وی افزود: تبادلات مالی و نقل و انتقالات از طریق مجاری قدیمی آن به صورت مراجعه حضوری، تراکنش کارت به کارت، تراکنش‌های حساب به حساب، و چک‌های رمزدار بود که با حذف چک‌های بانکی این تراکنش‌ها در قالب ساتنا و پایا انجام می‌شد.

صدری با بیان اینکه چک به عنوان ابزاری مالیه مورد استفاده است، بیان داشت: برای تبادلات مالی از طریق چک در گذشته نیاز به حضور و صدور فیزیکی آن بود. سعی ما در این سال‌ها کاهش حضور فیزیکی مشتریان در شعبه برای دریافت خدمات به صورت غیرحضوری است. با توجه به این موضوع، نیاز است تا ۹۷ درصد تراکنش‌های بانکی به صورت غیرحضوری انجام شود که برای تحقق این امر در حال حاضر، گسترش خدمات تخصصی در حوزه دیجیتال برای تبادلات مالی را امری بدیهی و ضروری می‌دانیم که به زودی سایر بانک‌ها به این کنسرسیوم خواهند پیوست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied