شمانیوز
شما نیوز

گروه مپنا/

شرکت گروه مپنا هشتمین شرکت برتر ایران شد

سازمان مدیریت صنعتی، رتبه‌بندی سال 1401 شرکت‌های برتر ایران را برای بیست و پنجمین سال متوالی اعلام کرد و بر این اساس، شرکت گروه مپنا، به‌عنوان هجدهمین شرکت برتر ایران انتخاب شد. همچنین شرکت گروه مپنا رتبه نخست گروه شرکت‌های پیمانکاری شرکت‌های برتر ایران را از نظر میزان فروش بر اساس صورت‌های مالی سال 1400 به خود اختصاص داد.

شرکت گروه مپنا هشتمین شرکت برتر ایران شد

بیست و پنجمین همایش شرکت‌های برتر ایران و رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100)، روز دو‌‎شنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰1 در مرکز همایش­های بین­المللی صدا و سیما برگزار شد و بر اساس نتایج اعلامی‌، تعداد 11 شرکت از شرکت‌های گروه مپنا در مجموع ۵۰۰ شرکت برتر ایران جای گرفتند.

در لیست یکصد شرکت برتر کشور از نظر میزان فروش، شرکت گروه مپنا رتبه هجدهم را با میزان 55.813.853 میلیارد ریال فروش در سال 1400 به دست آورد.

در این گزارش، شرکت گروه مپنا، رتبه دهم بیشترین دارایی با 1.980.860 میلیارد ریال و رتبه نخست میزان فروش در گروه شرکت‌های پیمانکاری را کسب کرد.

همچنین در میان پانصد شرکت برتر، نام چند شرکت‌ دیگر گروه مپنا، شامل شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های سیکل ترکیبی مپنا (توسعه 2) با رتبه 140، شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، با رتبه 146، شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا (O&M) با رتبه ۱54، شرکت نیرپارس با رتبه 173، شرکت نصب نیرو با رتبه 174، شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا با رتبه 195، شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا (توسعه 1) با رتبه 206، شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو) با رتبه 211، شرکت واگن پارس مپنا با رتبه 237، شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا با رتبه 315 از نظر میزان فروش / درآمد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied