شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

امن ترین صرافی خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

امروزه شاهد خرید و فروش بسیار بالای ارزهای دیجیتال و به ویژه پرفکت مانی یا کارت های ووچر پرفکت مانی هستیم که برای خرید کالا و خدمات از سایت‌های خارجی کاربرد زیادی دارند. گام اول برای شروع فعالیت در بازارهای ارز دیجیتال پیدا کردن یک صرافی است و همین تقاضای زیاد باعث شده که روز به روز بر تعداد صرافی‌ها افزوده شود.

امن ترین صرافی خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

امروزه شاهد خرید و فروش بسیار بالای ارزهای دیجیتال و به ویژه پرفکت مانی یا کارت های ووچر پرفکت مانی هستیم که برای خرید کالا و خدمات از سایت‌های خارجی کاربرد زیادی دارند. گام اول برای شروع فعالیت در بازارهای ارز دیجیتال پیدا کردن یک صرافی است و همین تقاضای زیاد باعث شده که روز به روز بر تعداد صرافی‌ها افزوده شود.

همین امر باعث می‌شود که سرمایه‌داران سردرگم شوند که از کدام صرافی خرید کنند یا کدام صرافی بهتر و امن‌تر است. چون به وضوح مشاهده می‌کنیم افرادی را که در صرافی‌های نامعتبر و زیرزمینی سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند و متضرر شده‌اند. با ما همراه باشید تا در این مطلب با یک صرافی امن و معتبر و دارای سابقه درخشان و از همه مهم‌تر، تنها صرافی که قابلیت خرید و فروش بدون احراز هویت را دارد بیشتر آشنا شویم و ویژگی‌های یک صرافی ایمن را با هم مرور کنیم.

 

1

 

پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از روش‌های پرداخت آنلاین بین المللی است که هدف آن آسان نمودن پرداخت‌ های اینترنتی است. برای خرید کردن از سایت های بین‌المللی نیاز به پول بین‌المللی یعنی دلار، پوند یا یورو دارید. اگر بخواهید ریال را به این پول‌ها تبدیل کنید، با مراجعه به صرافی‌های آنلاین می‌توانید حساب پرفکت مانی باز کنید و با پرداخت ریال ارز دیجیتال مد نظر خود را بخرید. ووچر پرفکت مانی یک نوع چک الکتریکی از مجموعه خدمات پرفکت مانی است که با استفاده از آن می‌توانید انواع ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید.

ووچر پرفکت مانی برای واریز یا برداشت به حساب پرفکت مانی نیز مناسب است. ووچرها مانند کارت های هدیه یا اعتباری هستند که دارای کد ۱۶ رقمی هستند و می‌توانید این کد را در حساب پرفکت مانی خود وارد کرده و آن را شارژ کنید. علاوه بر این، ووچرها به تنهایی برای خرید از انواع سایت‌ها و خرید کالا و خدمات کاربرد دارند. بهترین صرافی آنلاین ووچر پرفکت مانی که در این مقاله می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، ایکس پی اکسچنج است. در این صرافی آنلاین می‌توانید بدون احراز ووچر پرفکت مانی بخرید.

 

 

2

 

ویژگی‌های صرافی امن و معتبر ووچر پرفکت مانی

با توجه به زیاد شدن صرافی‌ها و چالش‌هایی که در حوزه ارز دیجیتال در ایران وجود دارد، بسیار مهم است که شما از بین صرافی‌های موجود، بتوانید یک صرافی معتبر مانند ایکس پی اکسچنج را انتخاب کنید و با خیال راحت در آن معامله کنید. از مهمترین ویژگی‌های صرافی معتبر ایکس پی اکسچنج می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

✔ احراز هویت اتوماتیک در کمتر از 1 دقیقه

در اغلب صرافی‌های آنلاین ایرانی برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی باید مراحل ثبت نام و احراز هویت را که شامل ارسال عکس، ویدیو سلفی، شماره تلفن ثابت و اطلاعات هویتی است، انجام دهید. این مراحل در بهترین حالت حداقل 2 ساعت طول می‌کشد. اما در ایکس پی اکسچنج http://xpayex.com/ می‌توانید مراحل احراز هویت اتوماتیک را در کمتر از 1 دقیقه پشت سر بگذارید. احراز هویت اتوماتیک در سایت ایکس پس فقط با ارسال عکس سلفی و تایید تلفن ثابت انجام می‌شود.

✔ اعتبار و سابقه کاری صرافی

حتما قبل از انتخاب یک صرافی اعتبار آن را بسنجید. ایکس پی اکسچنج با سابقه درخشان و طولانی در ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال، پشتیبانی از کارت‌های عضو شبکه شتاب و حفاظت از اطلاعات و دارایی کاربران، از اعتبار بالایی در بازار صرافی‌های آنلاین ارزهای دیجیتال برخوردار است.

✔ نقدینگی و حجم معاملات

حجم معاملات یک صرافی بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا اگر سرمایه شما مبلغ قابل توجهی باشد. چون اگر در صرافی حجم معاملات بالا نباشد، شما برای انجام یک معامله بزرگ مجبور می‌شوید چندین معامله کوچک انجام دهید. پس در این صورت هزینه و زمان انجام معاملات شما افزایش پیدا می‌کند. اما حجم معاملات روزانه ایکس پی اکسچنج بالاست و از این نگرانی وجود ندارد.

✔ پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان

یکی از مهم‌ترین فاکتورها پشتیبانی است. این گزینه آنقدر مهم است که برخی از مشتریان به آن ستون فقرات یک صرافی می‌گویند. چون معتقدند که در دنیای ارزهای دیجیتال با سوالات و خطاهای زیادی روبه‌رو می شوید که نیاز است کسی پاسخگوی سوالات شما باشد!

یک صرافی خوب صرافی است که چندین گزینه برای دسترسی به تیم پشتیبانی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال ایکس پی اکسچنج پشتیبانی از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین، کامنت‌های بلاگ و پرسش و پاسخ در واتساپ را برای مشتریان فراهم کرده است.

✔ شفافیت در عملکرد

صرافی‌ها باید در اشتراک گذاری اطلاعات صرافی شفاف باشند و مشکلی در به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود نداشته باشند. این اطلاعات شامل مکان و آدرس صرافی، شماره تماس‌های واقعی صرافی، تعداد اعضای تیم صرافی، ماموریت‌های صرافی و غیره. در مورد ایکس پی اکسچنج تمامی این اطلاعات در صفحه نخست سایت و برای روئیت همه کاربران درج شده است.

علاوه بر موارد نام برده، پشتیبانی از کارت‌های عضو شبکه شتاب، اعلام قیمت روز ارزهای دیجیتال، خرید و فروش انواع ارزها به ویژه ووچر پرفکت مانی با بهترین قیمت و دریافت کارمزد بسیار کم از دیگر ویژگی‌های صرافی معتبر و خوش نام ایکس پی اکسچنج است.

 

 

3

 

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

علاوه بر تمامی مواردی که در مورد صرافی معتبر و امن ایکس پی اکسچنج ذکر کردیم، یک مزیت دیگر نیز وجود دارد که در حال حاضر برای کاربران بسیار مهم است و آن هم مسئله احراز هویت است. از آنجایی که بعضی از کاربران از در اختیار قرار دادن اطلاعات شخصی خود به دست دیگران (در نتیجه سوء استفاده‌های احتمالی) ناممکن می‌دانند، خرید از یک صرافی که امکان خرید بدون احراز هویت را داشته باشد یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود!

در صرافی معتبر ایکس پی اکسچنج شما می‌توانید در کسری از ثانیه و بدون احراز هویت، خرید و فروش انواع پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی را انجام دهید. این صرافی طیف وسیعی از انواع رمز ارزها را در اختیار کاربران خود قرار داده است و با وجود این شما دیگر نیازی به احراز هویت‌های طولانی ندارید. چون فرآیند احراز هویت در ایکس پی به صورت اتوماتیک و طی یک دقیقه انجام می گیرد و کاربران پس از آن می‌توانند به معامله رمز ارز دلخواه خود بپردازند.

 

معامله ووچر پرفکت مانی در ایکس پی اکسچنج

طی سال‌های اخیر ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده‌اند و از آنجایی که صرافی‌های زیادی با پلتفرم‌های غیر استاندارد شروع به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کرده‌اند، مسلماً کلاهبرداری‌های زیادی از این طریق انجام شده است. به همین دلیل ما در این مقاله سعی کردیم صرافی معتبر و ایمن ایکس پی را به شما معرفی کنیم.

شما می‌توانید با مراجعه به نشانی https://xpayex.com/ و احراز هویت سریع و اتوماتیک (زیر ۱ دقیقه و بدون نیاز به تایید تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی) بدون واسطه ووچر پرفکت مانی بخرید. تیم ایکس پِی (اکسچنج) به صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی از امور کاربران هستند و دیگر لازم نیست نگران امنیت دارایی یا حساب خود باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied