شمانیوز
شما نیوز

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی؛

"بشیر عمرانی" به سمت مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی منصوب شد

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی "بشیر عمرانی" را به سمت مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی این سازمان منصوب کرد. وی پیش از این مشاور معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.

"بشیر عمرانی" به سمت مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی منصوب شد

در حکم انتصاب صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی، خطاب به مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی آمده است:

"نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم بیمه‌ای به موجب این حکم به سمت مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)؛ اهداف و رویکردهای دولت مردمی سیزدهم از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف سازمانی و تحقق ماموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید:

کسب اهداف، برنامه‌ها، راهبردها و سیاست‌های مربوط به نامنویسی و حساب‌های انفرادی در حوزه سازمانی و فرابخشی.

مسئولیت تدوین ضوابط مقررات و رویه‌های اجرایی در زمینه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات واصله، اعتراضات و اظهارات بیمه‌شدگان مدیریت در زمینه تدوین ضوابط در خصوص ارائه اطلاعات هویتی و سوابق پرداخت حق‌بیمه بیمه‌شدگان به نهادها و مراجع متقاضی برون‌سازمانی ضمن رعایت الزامات قانونی و مقررات حاکم بر کشور.

مسئولیت تدوین ضوابط، مقررات و رویه‌های اجرایی در زمینه شناسایی و ساماندهی امور کارگران شاغل در صنعت ساختمان به منظور بهره‌مندی از خدمات سازمان در چارچوب مقررات مربوطه.

مسئولیت فعالیت‌های مربوط به شناسایی و بررسی شرایط مخاطبان جهت پذیرش، نامنویسی و تشکیل پرونده، مدیریت حساب‌های انفرادی و سوابق پرداخت حق بیمه (کارکرد، دستمزد و شغل)، (کارت هوشمند و...) اجرای آراء در خصوص ادعای اشتغال افراد در کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی.

مسئولیت تدوین ضوابط، مقررات و رویه‌های اجرایی در زمینه شناسایی، کنترل و رفع همپوشانی‌های بیمه‌ای و درمانی درون سازمانی و رفع همپوشانی با سایر سازمان‌های بیمه‌گر با همکاری واحدهای ذیمدخل.

 

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied