شمانیوز
شما نیوز

دکتر عسکری در اولین جلسه شورای راهبری تحول دیجیتال:

آینده بانک در حوزه بانکداری الکترونیک رقم می‌خورد

سرپرست بانک مسکن در اولین جلسه شورای راهبری تحول دیجیتال با تاکید بر ضرورت حرکت بانک در حوزه تحول دیجیتال گفت: آینده بانک در حوزه بانکداری الکترونیک رقم می‌خورد.

آینده بانک در حوزه بانکداری الکترونیک رقم می‌خورد

اولین جلسه شورای راهبری تحول دیجیتال بانک مسکن با حضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن، صابر عسکرپور عضو هیات مدیره و معاون امور مالی، علی کمالی عضو هیات مدیره بانک، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

دکتر عسکری آموزش و فرهنگسازی را از جمله اولویت‌های اصلی بانک برای توسعه بانکداری دیجیتال توصیف و بیان کرد: ضرورت تحول بانک در حوزه دیجیتال بر هیچ کسی پوشیده نیست و هر گامی که در این مسیر برداشته شود آینده‌ساز است و بانک را به اهداف مهمی می‌رساند اما ایستایی در این حوزه باعث می‌شود در آینده بانک در رقابت درون شبکه بانکی کشور عقب بیفتد.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های بانک در این عرصه فعالیت و معرفی محصولات در حوزه بازاریابی دیجیتال است و بخش مهمی از مسیر تحول دیجیتال بانک از راه بازاریابی دیجیتال رقم خورده و محقق می‌شود.

سرپرست بانک مسکن همچنین به موضوع تبلیغات در حوزه بانکداری دیجیتال تاکید و عنوان کرد باید محصولات و خدمات دیجیتال بانک مسکن به مردم معرفی و بانکداری الکترونیک محور فعالیت بانک قرار گیرد.

این جلسه با موضوع ایجاد ساز و کار، برنامه‌ریزی، هدایت، پشتیبانی و نظارت بر اجرای برنامه‌های تحول دیجیتال بانک مسکن برگزار شد.

همچنین طی این جلسه در خصوص ارایه محصولات الکترونیک آتی بانک در حوزه کسب و کار و چگونگی تقسیم کار بخش‌های مختلف، آموزش، روابط عمومی، بازاریابی، بانکداری الکترونیک و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied