شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد قشم/

پیام تبریک مدیرعامل منطقه آزاد قشم به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت با سعادت امیر مومنان، حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

 پیام تبریک مدیرعامل منطقه آزاد قشم به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر

متن پیام افشار فتح الهی به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی (ع) به شرح زیر است:

سیزدهم رجب، روزی است که جهان منّور به نور اولین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت شد و جوان مردی از تاریخ، در خانه خدا دیده به جهان گشود و جهان را غرق در شادی و شور تجلی هستی و مظهر ایمان نمود.

امیرالمومنین، حضرت علی (ع) برای ما نماد و نشانه اخلاق حسنه و شیوه متعالی زندگی اسلامی هستند. ایشان همواره اسوه صبر، نماد عدالت و شجاعت و یاور پیامبر اکرم (ص) و پدری آسمانی و ملکوتی برای فرزندان خویش بود و با پرورش نیکوترین فرزندان در مکتب آزادگی و انسانیت برای پدران جهان برترین نمونه و الگو است.

سیزدهمین روز از ماه رجب و مناسبت سالروز تولد حضرت علی (ع) که به عنوان روز پدر نیز نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام شامخ پدران عزیز جامعه بویژه پدران آسمانی و شهیدان والا مقام و پدران پر فضیلت شهداست که امسال و با همزمان با روزهای دهه مبارک فجر و جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

اینجانب فرارسیدن سیزدهمین روز از ماه رجب المرجب و سالروز میلاد با سعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت، مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه مسلمانان بویژه مردم مومن و ولایتمدار جزیره زیبای قشم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied