شمانیوز
شما نیوز

با حضور سرپرست و اعضای هیات مدیره/

سرپرست جدید اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران معارفه شد

با حضور سرپرست، اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران، بیژن نصرتی به عنوان سرپرست جدید اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها معارفه شد.

سرپرست جدید اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران معارفه شد

در این مراسم دکتر ابوالفضل نجارزاده ضمن تقدیر از خدمات شایسته یکتا اشرفی رئیس پیشین این اداره کل گفت: از جمله ماموریت های مهم این اداره می توان به ارتقای حاکمیت شرکتی، برقراری انضباط و شفافیت مالی، برگزاری مجامع و واگذاری شرکت ها اشاره کرد.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که این اداره در مدیریت شرکت های تابعه بانک نقشی اساسی دارد، اظهار داشت: امیدواریم که تقویت هر چه بیشتر این اداره به تقویت هر چه بیشتر فعالیت های بانک منجر شود.

نجارزاده افزود: انتظار داریم که این اداره فعال و پویا با بررسی، کنترل و مدیریت صحیح و درست، مجموعه بانک ملی ایران را در مسیر توسعه و پیشرفت یاری دهد.

وی با بیان این که عملکرد این اداره می تواند بر عملکرد بانک موثر باشد، گفت: امیدواریم در دوره مدیریت جدید، بدنه این اداره با وجود مدیریت متعهد و توانمند و همکاران پرتلاش بیش از پیش ارتقا یابد.

سرپرست بانک ملی در خاتمه خواستار ارایه گزارش های هفتگی از روند واگذاری شرکت ها از سوی سرپرست جدید این اداره شد.

بیژن نصرتی سرپرست جدید اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها بانک ملی ایران نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند در موقعیت جدید خدمت بتواند منشأ خدمات سازنده باشد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم نیز حکم انتصاب بیژن نصرتی به عنوان سرپرست اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها بانک ملی ایران تقدیم وی شد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied