شمانیوز
شما نیوز

بیمه میهن/

آئین گرامیداشت سالگرد تأسیس بیمه میهن و تجلیل از کارکنان و شبکه فروش

آئین گرامیداشت سالگرد تأسیس شرکت بیمه میهن و تجلیل و تقدیر از مدیران و نمایندگان برتر و کارکنان نمونه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ستادی و شعب در تالار اجتماعات این شرکت برگزار گردید.

آئین گرامیداشت سالگرد تأسیس بیمه میهن و تجلیل از کارکنان و شبکه فروش

در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره به مناسبت 16 بهمن سالروز تأسیس این شرکت برگزار شد، سیدهادی شیخ الاسلامی ضمن خوش آمدگویی به حاضران و تبریک میلاد فرخنده مولود کعبه، حضرت علی علیه السلام و نیز سالروز تأسیس بیمه میهن، به تبیین اهداف، راهبردها وبرنامه های در دست اقدام این شرکت پرداخت و بر لزوم اهتمام و رویکرد جهادی در فعالیت‌ها، مسئولیت پذیری و مشارکت همه ارکان در اداره امور شرکت تأکید کرد.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه میهن از همراهی و تلاش تمامی همکاران در مسیر دستیابی به اهداف، توسعه عملکرد و جلب رضایت مشتریان طی 14 سال گذشته ابراز خرسندی کرد و گفت لازم است این روز خجسته را که یادآور 14 سال تلاش بی دریغ کارکنان این مجموعه است، تبریک و خسته نباشید بگویم چرا که تداوم فعالیت و حیات این شرکت مدیون تلاش تمام کسانی است که برای اعتلای این مجموعه زحمت کشیدند و امروز تعالی و بالندگی این شرکت در عرصه صنعت بیمه، مدیون این عزیزان است.

شیخ الاسلامی با اشاره به چالش های موجود و راه برون رفت از این وضعیت، از تدوین و ارائه برنامه عملیاتی خبر داد و گفت طبق برنامه مدون حداکثر تا سه سال دیگر زیان انباشته این شرکت که در سال های اخیر ایجاد شده است، مستهلک و رفع خواهد شد. وی در همین راستا، بر تلاش جدی همکاران به منظور اصلاح و تسهیل فرآیندها و نقش آفرینی جدی در بازار و افزایش بهره وری تأکید و ابراز امیدواری کرد که با رویکردها و راهبردهای جدید، انشالله اتفاقات خوبی در بیمه میهن رقم خواهد خورد.

مدیرعامل بیمه میهن همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده طی چند ماه اخیر در بخش فناوری اطلاعات شرکت و ایجاد زیرساخت‌های این حوزه؛ گفت: با استفاده از فناوری ها و ابزارهای نوین، استراتژی و نحوه فروش در این شرکت متحول و روند خدمات رسانی به مردم و بیمه گذاران تسهیل و تسریع خواهد شد.

شیخ الاسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود از رؤسا و سرپرستان شعب سراسر کشور خواست با نگاه کلان و راهبردی و با نگاه "ما می توانیم" ظرفیت های استان و منطقه متبوع خود را با نگاه اقتصادی و بیمه ای شناسایی، آنالیز و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و در تراز ملی تصمیم گیری و موارد را عملیاتی نمایند.

پیش از اظهارات مدیرعامل، علیرضا ضیائی پور عضو دیگر هیئت مدیره به بیان مسائل مختلف در حوزه بیمه گری پرداخت و بر اصلاح ساختار و ترکیب پورتفو، مدیریت ریسک و کنترل ضریب خسارت، توجه به شبکه فروش و افزایش سهم از بازار تأکید کرد. عباسعلی فراشیانی و روح اله پوریا معاونان فنی و مالی نیز مسائل و چالش های مرتبط با حوزه متبوع خود را تشریح و بر لزوم رعایت آئین نامه ها و مسائل فنی و مالی و الزامات قانونی تأکید کردند.

تیم کارشناسی مستقر در بخش آی تی شرکت برای ایجاد زیرساخت های لازم و ساماندهی فناوری اطلاعات به همراه مدیریت این حوزه نیز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته طی سه ماه اخیر در این بخش ارائه کردند.

در پایان این مراسم، پس از برش کیکِ گرامیداشت سالروز تأسیس بیمه میهن، از تعدادی از مدیران ستادی و شعب، نمایندگان و کارکنان شایسته و متعهد قدردانی به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، کریم همتی مدیر روابط عمومی به عنوان مدیر برتر؛ الهام زباندان، وحید کریمی و علی رستگارمقدم به ترتیب به عنوان رؤسای شعب برتر زنجان، غرب تهران و یزد؛ اعظم حاج امینی(7001)، آصف محمدی(2478) و فاطمه ویسی(3279) به عنوان نمایندگان برتر از تهران و یزد؛ و محمدعلی حکمیان، یلدا قربانی و علی خانعلی زاده به عنوان کارمندان نمونه بودند که در این مراسم از آنان تجلیل و از مدیرعامل لوح تقدیر دریافت کردند.

گفتنی است شرکت بیمه میهن در 16بهمن 1387 با مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس و آغاز به فعالیت کرد و این شرکت طی چهارده سال فعالیت خود با فراز و نشیب هایی که داشته توانسته با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص پرسنل خود، خدمات قابل قبولی به بیمه گذاران خود ارائه دهد و افق درخشانی در این عرصه پیش روی خود ترسیم نماید.

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied