شمانیوز
شما نیوز

بانک دی/

همراهی مدیرعامل بانک دی با معاون رئیس جمهور در سفر به استان خراسان جنوبی

هم‌زمان با سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان خراسان جنوبی، مدیرعامل بانک دی نیز با هدف بررسی موضوعات حوزه بانکی جامعه ایثارگری به این استان سفر کرد.

همراهی مدیرعامل بانک دی با معاون رئیس جمهور در سفر به استان خراسان جنوبی

در پی سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان خراسان جنوبی، مدیرعامل بانک دی به منظور بررسی مسائل و مشکلات بانکی جامعه هدف وارد بیرجند شد و در فرودگاه شهیدکاوه   طی جلسه ای مشترک با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسائل و موضوعات حوزه های مختلف  بررسی شد.

همچنین در جریان این سفر، علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه بیرجند طی جلسه ای با کارکنان بانک و نمایندگان و مسئولان شرکت بیمه دی در خراسان جنوبی، ضمن شنیدن مسائل و مشکلات آن‌ها، رهنمودهای لازم را به منظور افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات به مشتریان ارائه کرد.

همچنین مدیرعامل بانک دی با توجه به نیاز جامعه هدف در شهرستان‌‌های سرایان، خوسف و درمیان، دستور لازم را به منظور راه اندازی هر چه سریع‌تر باجه های بانک دی در این شهرستان ها صادر کرد

 

روابط عمومی بانک دی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied