شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک‌کشاورزی در بازدید از دو طرح بزرگ پرورش ماهی در جنوب کشور عنوان کرد:

بانک‌کشاورزی از صنعت شیلات و آبزی‌پروری حمایت می‌کند

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به نقش صنعت شیلات در امنیت غذایی کشور و سبد مطلوب غذایی خانوارها گفت: این بانک با پرداخت تسهیلات از صنعت شیلات و رونق اقتصاد آبزیان حمایت می کند.

بانک‌کشاورزی از صنعت شیلات و آبزی‌پروری حمایت می‌کند

فرخ نژاد صبح روز سه شنبه هجدهم بهمن ماه در جریان بازدید از ۲ طرح بزرگ پرورش ماهی در جنوب کشور(بندر چارک و بندر آفتاب)، با اعلام این مطلب افزود: این بانک باهدف کمک به افزایش سهم آبزیان در تامین امنیت غذایی کشور، توسعه واحدهای آبزی پروری، اشتغالزایی و همچنین ایجاد سبد مطلوب غذایی خانوارها، از فعالان این حوزه حمایت می کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اعلام اینکه این بانک طی ده ماهه سال جاری نیز مبلغی حدود 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان این حوزه پرداخت کرده است، خاطر نشان کرد: تأمین سرمایه درگردش واحدهای آبزی پروری در سال جاری، از جمله اقدامات موثر بانک کشاورزی در زمینه تقویت حوزه آبزی پروری در کشور بوده است.

فرخ نژاد گفت: حمایت از آبزی پروری به ویژه پرورش ماهی در قفس به لحاظ نقش موثری که در ترویج  و به کارگیری روش های دانش بنیان و نوین تولید، استفاده بهینه از منابع و توسعه پایدار در بخش کشاورزی دارد، جزو الویت های اعتباری بانک کشاورزی است.

براساس این گزارش، رئیس سازمان شیلات کشور، معاون برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی، معاون برنامه ریزی و توسعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، معاون نظارت بانک کشاورزی و هچنین مدیر شعب این بانک در استان هرمزگان نیز در بازدید از این واحدهای تولیدی حضور داشتند.

همچنین بازدید از برخی شعب استان هرمزگان و دیدار با کارکنان و مشتریان بانک از دیگر برنامه‌های مدیرعامل بانک کشاورزی در این سفر یک روزه بود.

 

روابط عمومی بانک کشاورزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied