شمانیوز
شما نیوز

پتروشیمی اروند/

امضای ۱۰ تفاهم نامه و قرارداد پتروشیمی اروند با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی

شرکت پتروشیمی اروند در نخستین روز چهارمین دوره نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با ۱۰ شرکت داخلی قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

امضای ۱۰ تفاهم نامه و قرارداد پتروشیمی اروند با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی

محمدرضا کریمی تمرکز بر نوآوری، فن‌آوری‌های نوین و توسعه‌ی زنجیره ارزش پائین دست پتروشیمی را مهمترین هدف این دوره از نمایشگاه دانست و افزود: شرکت پتروشیمی اروند از نمایشگاه سال گذشته تا نمایشگاه جاری ارتباط مستمر و دوجانبه با شرکت‌های دانش بنیان و داخلی داشته که ثمره‌ آن امضای ۳۰ تفاهم و قراداد به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال است.

وی در ادامه پتروشیمی اروند را خانه‌ اول شرکت‌های ایرانی دانست و با تاکید بر حفظ ارتباط مستمر با شرکت‌ها، نوید حمایت از تفاهم‌ها تا انعقاد رسمی قرارداد را داد و تصریح کرد: در شرکت پتروشیمی اروند تجهیزات، کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی که انحصاراً در اختیار چند شرکت و لایسنسور بود را به شرکت‌های داخلی سپردیم و اکنون با افتخار خود را شرکت تماما ایرانی می‌دانیم که بدون وابستگی به خارج در حال توسعه‌ی این صنعت هستیم.

در حاشیه چهارمین دوره نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل بناست ۳۰ تفاهم نامه و قرارداد به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال بین شرکت پتروشیمی اروند و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی منعقد شود که سهم بسزایی در جهش و توسعه‌ زنجیره ارزش پائین دست پتروشیمی ایفا خواهد کرد.

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied