شمانیوز
شما نیوز

پتروشیمی بندرامام/

داخلی‌سازی ۴۰۰ تجهیز به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در پتروشیمی بندرامام

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام از داخلی‌سازی ۴۰۰ تجهیز به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این مجتمع پتروشیمی خبر داد.

داخلی‌سازی ۴۰۰ تجهیز به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در پتروشیمی بندرامام

سپهدار انصاری‌نیک شامگاه سه‌شنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در آیین امضای این تفاهم‌نامه که با حضور دکتر علی‌عسکری برگزار شد، اظهار داشت: پتروشیمی بندرامام ظرفیت تولید سالانه ۶ میلیون تن با تنوع ۳۱ محصول را دارد که ۶۰ درصد آن صادر می‌شود.

وی، پتروشیمی بندرامام را متنوع‌ترین و بنیادی‌ترین مجتمع پتروشیمی ایران نام‌گذاری کرد و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در هر شرایط در کنار مجتمع پتروشیمی بندرامام باشند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام با ارائه گزارشی از ایرانی‌سازی قطعات در این شرکت، افزود: این شرکت در سال ۱۴۰۱ حدود ۷۰۰ میلیارد تومان با سازنده‌های ایرانی قرارداد عملیاتی و حدود ۴۰۰ قطعه داخلی‌سازی کرد که ۵۰ درصد قطعات مورد نیاز مجتمع را شامل می‌شود.

انصاری‌نیک، دست‌یابی به ۷۰ درصد تجهیزات و ۸۰ درصد مواد شیمیایی ساخت داخل طی ۲ سال آینده را بخشی از اهداف بزرگ شرکت اعلام کرد و گفت: در پورتال پتروشیمی بندرامام یک درگاه برای شرکت‌ها ایجاد کرده‌ایم که همه شرکت‌ها می‌توانند برای ارتباط و معرفی خود به ما از طریق آن اقدام کنند.

پتروشیمی بندرامام تفاهم‌نامه ساخت قطعات توربین‌های بخار الیوت-ابارا را با شرکت ویرا تهران و تفاهم‌نامه ساخت ماده شیمیاییRosin را با شرکت آراد صنعت ماهان در حاشیه چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش امضا کرد.

چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از دوشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) به مدت سه روز (چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) در جزیره کیش دایر است.

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied