شمانیوز
شما نیوز

با تجلیل از نفرات برتر،

آئین اختتامیه نخستین جشنواره زمستانی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

آئین اختتامیه نخستین جشنواره زمستانی منطقه آزاد ماکو با تجلیل از نفرات برتر در رشته های مختلف این جشنواره برگزار شد.

آئین اختتامیه نخستین جشنواره زمستانی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

طی مراسمی  با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و جمعی از شرکت کنندگان، جشنواره زمستانی منطقه آزاد ماکو با تجلیل و اهدای لوح به نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این مراسم ضمن تقدیر از استقبال بی نظیر هم میهنان و ورزش دوستان از سراسر کشور و شهروندان مقیم منطقه آزاد ماکو، این رویداد را نقطه آغازین برگزاری دیگر جشنواره های فصلی به میزبانی منطقه آزاد ماکو عنوان کرد.

حسین گروسی با بیان اینکه هم اکنون ۵ هزارو۴۰۰ منطقه آزاد در سرتاسر جهان در حال فعالیت هستند افزود: بررسی های انجام شده حکایت از آن دارد که ایجاد مناطق آزاد تجربه آزموده شده موفقی در نیل به اهداف مختلف توسعه ای در کشورهای مختلف جهان بوده است.

وی با بیان اینکه ماکو به واسطه قرارگرفتن بزرگترین مرز زمینی کشور از دیرباز یک منطقه تجاری بوده است اضافه کرد: زیرساخت و شرایط برای پذیرش مسافر در این منطقه فراهم شده به نحوی که طبق برنامه ریزی انجام شده می توان مقصد گردشگری مسافران به خارج از کشور را به سوی منطقه آزاد ماکو تغییر داد.

گروسی از افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی ماکو خبرداد و افزود: این فرودگاه تنها فرودگاه بخش خصوصی در شمالغرب کشور است و برای تردد مسافرین از این مسیر هوایی برنامه ریزی های ویژه ای انجام شده است.

وی برگزاری جشنواره و قتسیوال های گردشگری،‌ورزشی و فصلی را عاملی برای شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه برای جذب توریست همچنین معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه ورزش و گردشگری عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از شرکت کنندگان در این جشنواره خواست با با پیشنهادات و نکته نظرات خود در راستای بهبود و ارتقای برگزاری چنین جشنواره هایی تقدیر کرد.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied