شمانیوز
شما نیوز

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاون دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور تاکید شد؛

برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد برای رونق اقتصاد ملی

در دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت های مناطق آزاد برای کمک به توسعه و رونق اقتصاد ملی کشور تاکید شد.

برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد برای رونق اقتصاد ملی

افشار فتح الهی در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی‌های موجود در مناطق آزاد کشور نیازمند برنامه‌ریزی و معرفی هستیم که در منطقه آزاد قشم تلاش های خوبی برای این حوزه صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین خاطرنشان کرد: حل مسائل و چالش‌های پیش روی مناطق آزاد کشور می‌تواند به تأثیرگذاری و نقش‌آفرینی این مناطق در رشد و رونق اقتصادی ملی بیانجامد.

محسن حیدری، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور نیز در این جلسه گفت: مناطق آزاد کشور برای ایفای نقش مثبت در اقتصاد کشور، نیازمند معرفی بهتر و برندسازی هستند.

وی همچنین تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه‌های کشور و همچنین استفاده دانش و آموزش‌های مرتبط می‌تواند، فرآیند توسعه در مناطق آزاد را تسهیل و تسریع کند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied