شمانیوز
شما نیوز

ایدرو/

تجلیل از شرکت‌های سرآمد ایرانی در بیستمین همایش ملّی تعالی سازمانی

با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو و جمعی از مدیران ارشد و فرهیختگان کشور از شرکت های سرامد ایرانی در بیستمین همایش ملّی تعالی سازمانی تجلیل به عمل آمد .

 تجلیل از شرکت‌های سرآمد ایرانی در بیستمین همایش ملّی تعالی سازمانی

میرسامان پیشوایی رییس سازمان ملی بهره وری ایران در  این  همایش  که با  محوریت تعالی سازمانی و تحول دیجیتال  بود ،  مهمترین موانع بهره وری  در کشور را به صرفه نبودن و ضعف در اجرای قوانین  توصیف کرد . ابوالفضل کیانی بختیاری  مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی هم در این همایش با اشاره به تاثیر گذاری تحولات دیجیتال در تعالی سازمانی خاطر نشان کرد: ۳ مولفه تکنولوژی و فناوری، داشتن نخبگان و شرکت های دانش بنیان و پذیرش روابط که مقوله فرهنگی است ، از مولفه های حرکت به سوی تحول دیجیتال در عرصه کشور است .

در این دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی از  مجموع ۵۵ سازمان واجد شرایط ارزیابی ۲ سازمان موفق به دریافت تندیس طلایی ،  ۱۷ سازمان موفق به تندیس  بلورین و ۱۳ سازمان موفق به دریافت تقدیرنامه و ۹ سازمان موفق به دریافت تهعد به تعالی شدند .

شرکت‌های حاضر در فرایند جایزه امسال در حوزه‌های معدنی و فولادی، خودروسازی، حمل و نقل ریلی، بازرگانی و سرمایه‌گذاری، بیمه، فناوری اطلاعات، خدمات مهندسی، نفت و گاز و پتروشیمی، ‌شهرداری و… فعالیت دارند.

این همایش هرسال  با هدف ایجاد فضای رقابتی جهت تعالی سازمانی و تشویق سازمان ها برای ایجاد عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و نواحی قابل بهبود و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق برگزار می شود .

ایدرونیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied