شمانیوز
شما نیوز

بانک کشاورزی/

قدردانی از روسای موفق شعب بانک کشاورزی

سیزدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور، صبح روز پنجشنبه چهارم اسفندماه توسط مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار و طی آن از روسای شعب موفق شبکه بانکی، از جمله بانک کشاورزی قدردانی شد.

قدردانی از روسای موفق شعب بانک کشاورزی

دراین گردهمایی که جمعی از مدیران و کارکنان نظام بانکی کشور حضور داشتند، ۲۰ رئیس شعبه بانک کشاورزی نیز بر اساس ارزیابی‌ عملکرد سال ۱۴۰۰ ، به عنوان روسای شعب موفق معرفی و از آنان قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، از میان ۲۰ رییس شعبه موفق بانک کشاورزی در این دوره از گردهمایی، مصیب نیکو فرد رییس شعبه بندرکلاهی میناب در استان هرمزگان، رضا حیدری رییس شعبه گرمه استان خراسان شمالی و امراله دوست رییس شعبه کاریز تایباد در استان خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

این گزارش می‌افزاید مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران از سال ۱۳۸۹ نخستین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور را برگزار کرده است  و سیزدهمین دوره آن با عنوان "مسئولیت‌های حقوقی رؤسای شعب" در اسفندماه سال جاری برگزار شد.

اسامی سایر روسای موفق شعب بانک کشاورزی در سیزدهمین دوره از گردهمایی روسای موفق شعب بانک ها و موسسات اعتباری کشور به شرح زیر است:

جدول

روابط عمومی بانک کشاورزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied