شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز//

عملکرد درخشان چادرملو در تولید آهن اسفنجی و شمش فولاد

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی 11 ماهه سال جاری موفق شده است با دست یابی به بالاترین میزان تولید شمش فولادی و آهن اسفنجی از بدو شروع فعالیت این دو واحد صنعتی، رکورد تولید 12 ماه سال 1400 را در 11 ماه امسال بشکند.

عملکرد درخشان چادرملو در تولید آهن اسفنجی و شمش فولاد

به گزار شمانیوز ، چادرملو در 11 ماهه امسال با تولید 1 میلیون و 79 هزار تن شمش فولادی و 1 میلیون و 451 هزارتن آهن اسفنجی توانست به میزان 12 ماهه سال گذشته این محصولات را تولید کند . این در حالی است که چادرملو در سال جاری نیز با محدودیت های ناشی از قطع برق و گاز  و کاهش قیمت های جهانی مواجه بوده است ،  اما به نظر می رسد این شرکت با برنامه ریزی صحیح  و بهبود فرآیندها توانسته است علاوه بر رکورد شکنی و  افزایش بهره وری در زنجیره تولید،  بالغ بر 371 هزار میلیارد ریال درآمد نیز شناسایی کند .

پیش بینی ها از عملکرد این شرکت بزرگ و موفق بورسی نشان می دهد تا پایان امسال بتواند با شکستن سقف تولیدات خود در زنجیره فولاد، سودآوری قابل قبولی را برای سال مالی 1401 نصیب سهامداران خود نماید .

گفتنی است در حال حاضر چادرملو با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از 4 میلیارد یورو، چندین طرح توسعه  را در دست اقدام دارد و در مجمع فوق العاده هفته گذشته این شرکت سهامداران حقیقی و حقوقی برای جبران هزینه های بخشی از این طرح ها با افزایش سرمایه کچاد از مبلغ 119 هزار میلیارد ریال به 271 هزار 500 میلیارد ریال موافقت کردند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied