شمانیوز
شما نیوز

چادرملو/

صعود مقتدرانه تیم والیبال چادرملوی اردکان به لیگ برتر

مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملو، در پیامی کسب این افتخار را که در سایه تلاش و همیّت کادرفنی و بازیکنان پرتلاش و غیرتمند به دست آمده است را برگ زرین در صفحات پر افتخار چادرملوی اردکان عنوان کرد.

صعود مقتدرانه تیم والیبال چادرملوی اردکان به لیگ برتر

پس از راهیابی تیم والیبال چادرملوی اردکان به لیگ برتر کشور  مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملو، در پیامی کسب این افتخار را که در سایه تلاش و همیّت کادرفنی و بازیکنان پرتلاش و غیرتمند به دست آمده است را برگ زرین در صفحات پر افتخار چادرملوی اردکان عنوان کرد و گفت: این مهم به دست نمی‌آمد مگر با حمایت‌های دلسوزانه مدیرعامل محترم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و اعضای هیات مدیر محترم که همواره حامی ورزش شهرستان اردکان بوده و با رهنمودهای خود کادر فنی و مدیران باشگاه را  هدایت و تشویق کرده اند .

علی عطایی در این پیام گفت: این افتخار را به مردم شریف و نجیب شهر تاریخی اردکان، نگین کویر ایران و مسولان شهرستان و استان یزد تبریک گفت و افزود:  اگر حمایت‌های‌ بی شائبه مردم و مسئولان خوب اردکان و استان را همراه با خود نداشتیم این موفقیت به دست نمی‌آمد. بدون شک شهر خوشنام اردکان آن‌قدر پتانسیل دارد تا در سایر رشته‌ها هم بزرگی کرده و افتخار آفرینی کند. پس همه با هم، یک‌دل و قدرتمند برای سربلندی شهر و ورزش اردکان در کنار هم رو به جلو می‌رویم تا بهترین‌ها نصیب بهترین‌ها شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied