شمانیوز
شما نیوز

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی:

بانک‌‌‌‌های تجاری می‌خواهند از الگوی بانک‌‌‌‌‌های قرض‌الحسنه استفاده کنند

دکتر «سید عباس حسینی» گفت: در حال حاضر الگوی کسب و کار بانک‌‌‌‌‌های قرض‌الحسنه به قدری موفق بوده است که سایر بانک‌‌‌‌های تجاری می‌خواهند از الگوی بانک‌‌‌‌‌های قرض‌الحسنه استفاده کنند.

بانک‌‌‌‌های تجاری می‌خواهند از الگوی بانک‌‌‌‌‌های قرض‌الحسنه استفاده کنند

دکتر «سید عباس حسینی» معاون امور بیمه و بانک و شرکت‌‌‌‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، در نخستین همایش ملی قرض‌الحسنه، با بیان اینکه امسال در مجموع ۱۰۴ هزار میلیارد تومان به افزایش سرمایه بانک‌‌‌‌‌های دولتی اختصاص پیدا کرده است، اظهار داشت: همچنین منابعی که از محل مولدسازی دارایی‌ها و فروش دارایی‌های مازاد بانک‌ها به دست می‌آید نیز صرف افزایش سرمایه بانک‌ها می‌شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه قرض‌الحسنه به الگویی برای شبکه بانکی تبدیل شده است، گفت: در حال حاضر الگوی کسب و کار بانک‌‌‌‌‌های قرض‌الحسنه به قدری موفق بوده است که سایر بانک‌‌‌‌های تجاری می‌خواهند از الگوی بانک‌‌‌‌‌های قرض‌الحسنه استفاده کنند.

به گفته حسینی در بانک‌های قرض‌الحسنه علاوه بر کسب سود و انجام کسب و کارها، رضایت الهی، رضایت علما و مراجع و رضایت مردم هم به دست می‌آید و فعالان بانک‌های قرض‌الحسنه این دو مسئله را با هم دارند.

وی ‌تأکید کرد: هر اقدامی که بتواند به ارتقای جایگاه قرض‌الحسنه در اقتصاد کشور کمک کند را پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

 

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied