شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه شهرستان قشم؛

مدیریت نوروز 1402 برگ زرینی بر افتخارات منطقه آزاد قشم است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: مدیریت کارآمد سفرهای نوروز 1402 برگ زرینی بر افتخارات سازمان منطقه آزاد قشم است.

مدیریت نوروز 1402 برگ زرینی بر افتخارات منطقه آزاد قشم است

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی با بیان این مطلب در دیدار نوروزی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه با بیان این مطلب افزود: روند مدیریتی موجود باید با صلابت و همدلی تا انتهای تعطیلات نوروزی تداوم یابد.

وی دوران مدیریتی «افشار فتح الهی» در سازمان منطقه آزاد قشم را یک الگو دانست و ادامه داد: حمایت منطقه آزاد قشم در دولت سیزدهم از معیشت و مسکن مردم، بهداشت، سلامت و امنیت همه جانبه قابل چشم پوشی نیست.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: بهره گیری از هدفمند و ساماندهی شده از ظرفیت‌های مردمی در مدیریت سفرهای نوروزی با توجه ویژه به مباحث فرهنگی یک اقدام شاخص و موثر است.

حجت‌الاسلام حاجبی مدیریت ورودی‌های جزیره قشم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: یکی از برجسته ترین اقدامات نوروز 1402 توزیع متوازن گردشگران در سراسر جزیره است که از ازدحام بیش از حد در شهرهای قشم و درگهان جلوگیری کرد.

* مسیر ویژه شهروندی در بندر پل فعال است

رییس ستاد اجرایی خدمات قشم گفت: در پنج روز اخیر (25 تا 29 اسفند 1401) افزون بر 175 هزار گردشگر وارد جزیره زیبای قشم شده‌اند.

افشار فتح الهی تصریح کرد: ورود بیش از 175 هزار گردشگر به قشم در مدت 5 روز پایانی سال 1401 در مقایسه با مدت مشابه سال 1400 از رشد 20 درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: ایجاد صف به طول 8 تا 10 کیلومتر برای ورود خودرویی به جزیره قشم از مشکلات سنوات پیش بود که با انجام لایروبی و فراهم آوردن امکان پهلوگیری همزمان 8 شناور حمل خودرو هنگام جزر آب این مشکل برطرف شد.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بیان کرد: به منظور تسهیل تردد شهروندان جزیره قشم مسیر ویژه قشموندی از 2.5 کیلومتر مانده به گیت های ورودی ایجاد شده که تا پایان طرح نوروزی فعال خواهد بود.

فتح الهی خاطرنشان کرد: مدیریت سفرهای نورزی تا ایستگاه آخر به نحوی که بتواند رضایت شهروندان و گردشگران را کسب کند نیازمند استمرار همراهی تمامی مردم و مسوولان است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied